fbpx

(Українська) Пост-анонс 32-й зустрічі Кайдзен Клубу УАМ

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

27 листопада 2015 року на території компанії «Plastics-Україна» відбулася 32-я зустріч Кайдзен Клубу УАМ.

Ключовою темою зустрічі стала «Маркетинг і продажу».


Крім того, деяку увагу було присвячено темі управління людськими ресурсами – Олена Макаренко, начальник відділення управління персоналом компанії «Plastics-Україна», виступивши з темою «Управління по цінностям», поділилася досвідом компанії «Plastics-Україна» з відбору персоналу та формування цінностей в компанії.

Основними спікерами зустрічі виступили Дмитро Джеджула (співзасновник і керуючий партнер DirectBrand @ OSD Group) і Юлія Шилова (СМО шопінг-клубу LeBoutique), відомі, як DZH-SHI Marketing Family: 25+ років в маркетингу на двох ™. Дмитро і Юлія поділилися цікавим і корисним для всіх матеріалом, з приведенням безлічі живих і актуальних прикладів “як бувало”, “як може бути”, “як не слід” і “що потрібно”. Виступ пройшов у пізнавальній, корисною, а також веселій атмосфері, спікери зарядили відмінним настроєм всіх присутніх на 32-й зустрічі Кайдзен Клубу УАМ.

Крім того, під час виступу Олега Лозинського, модератора проекту UkrInPromotions, і Андрія Завальнюка, президента Асоціації УАМ, учасники зустрічі мали можливість ознайомитися з розгорнутою презентацією торгового центру «Долина Корчова» м Млини, Польща, розвиток якого курирує компанія UkrInPromotions, що спеціалізується в сфері промоції та реклами українських товарів, технологій і послуг в Польщі і на інших міжнародних ринках.

Share This: