MMOD – конкурс предметного дизайну для ринку масового споживача


MMOD – конкурс предметного дизайну для ринку масового споживача


Відкрито прийом заявок на участь у конкурсі предметів меблів і декору для мас-маркету MMOD (Mass Market Objective Design)

В Україні дуже багато талановитих дизайнерів і архітекторів. Роботи багатьох стали лауреатами міжнародних конкурсів дизайну, і вже є приклади успішної співпраці дизайнера і виробника меблів. На жаль, результати їхньої праці доступні покупцеві в ціновому сегменті середній плюс і вище. При цьому обсяг меблевого массмаркету набагато більший, ніж сегменти преміум-класу. Тільки 10 Центрів Меблів торгової мережі ЕпіцентрК за 2 роки з моменту відкриття отримали виручку понад 1 мільярд гривень, про що повідомив Олександр Лук’янченко в своїй доповіді на Міжнародній конференції меблевого рітейлу Retail Day 25 липня 2018, що за його оцінками становить 7% ринку. Думки лідерів онлайн ринку меблів MebelOK.com і Dybok.ua збігаються з думкою оффлайн рітейлерів в тому, що на ринку немає брендів і немає імен, відомих споживачеві. Аудиторія, яка купує меблі в сегментах середній і середній-, величезна. Наприклад, сумарна відвідуваність меблевих інтернет-магазинів в Україні – це більш 6000000 користувачів щомісяця. При цьому частка e-commerce оцінюється в 7-8% загального обсягу ринку.


Конкурс MMOD організований об’єднанням рітейлерів, виробників меблів і продавців комплектуючих з метою створити бестселери на українському меблевому ринку, які будуть винайдені, протестовані, вироблені і продані широкому колу споживачів в Україні.


Умови конкурсу

До участі в конкурсі запрошуються професіонали дизайнери та архітектори, а також студенти, готові надати ідеї предметів меблів і декору в наступних номінаціях:

  • М’які меблі (диван, крісло);
  • Стілець стіл;
  • Освітлення;
  • Предмети меблів для smart-квартир;
  • Предмети декору.

MMOD за сприяння ТОВ “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” і підтримки Української Асоціації Меблевиків буде проходити в 2 етапи:

1-й етап: презентація концептів на меблевій виставці в Києві Design Living Tendency 2018 17-20 жовтня 2018. Роботи на 1-й етап будуть відібрані з числа заявок організаторами конкурсу.

2-й етап: презентація розроблених прототипів з числа номінантів 1-го етапу конкурсу на Міжнародній меблевій виставці KIFF-2019 27 февраля-2 березня 2019, де будуть обрані кращі. Переможці конкурсу отримають грошові призи, а також можливість укладення меморандумів про співпрацю з виробниками і ритейлерами меблів.

Призовий фонд конкурсу становить 9000 євро.

Заявки на участь в конкурсі приймаються до 1.10.2018 року.

 

Детальна інформація про конкурс: MMOD-partners та на сайті mmod.org.ua.


 

Share This:

Подождите ...

Подписаться

Получайте самые новые новости с портала к себе на почту: