Пост-анонс 32-й зустрічі Кайдзен Клубу УАМ

27 листопада 2015 року на території компанії «Plastics-Україна» відбулася 32-я зустріч Кайдзен Клубу УАМ.

Ключовою темою зустрічі стала «Маркетинг і продажу».


Крім того, деяку увагу було присвячено темі управління людськими ресурсами – Олена Макаренко, начальник відділення управління персоналом компанії «Plastics-Україна», виступивши з темою «Управління по цінностям», поділилася досвідом компанії «Plastics-Україна» з відбору персоналу та формування цінностей в компанії.

Основними спікерами зустрічі виступили Дмитро Джеджула (співзасновник і керуючий партнер DirectBrand @ OSD Group) і Юлія Шилова (СМО шопінг-клубу LeBoutique), відомі, як DZH-SHI Marketing Family: 25+ років в маркетингу на двох ™. Дмитро і Юлія поділилися цікавим і корисним для всіх матеріалом, з приведенням безлічі живих і актуальних прикладів “як бувало”, “як може бути”, “як не слід” і “що потрібно”. Виступ пройшов у пізнавальній, корисною, а також веселій атмосфері, спікери зарядили відмінним настроєм всіх присутніх на 32-й зустрічі Кайдзен Клубу УАМ.

Крім того, під час виступу Олега Лозинського, модератора проекту UkrInPromotions, і Андрія Завальнюка, президента Асоціації УАМ, учасники зустрічі мали можливість ознайомитися з розгорнутою презентацією торгового центру «Долина Корчова» м Млини, Польща, розвиток якого курирує компанія UkrInPromotions, що спеціалізується в сфері промоції та реклами українських товарів, технологій і послуг в Польщі і на інших міжнародних ринках.

Share This:

Авторизація
*
*

Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю
Подождите ...

Подписаться

Получайте самые новые новости с портала к себе на почту: