PR лайфхаки: впізнаваність бренду та любов клієнта
“PR лайфхаки: впізнаваність бренду та любов клієнта” – це практичний курс про стратегію, бренд, контент і піар, а також про таку обов’язкову складову як соціальна відповідальність.
В програмі майстер-класу:
1. Теоретичне заняття зі стратегії розвитку бренду. Поняття: маркетинг, PR, стратегія, бренд, комунікація, продажі.
2. Комунікація з клієнтом та контент.
3. PR та соціальна відповідальність бренду.
4. Особистий бренд.
Тренер курсу – Наталочка Терещенко, керівник соціального підприємства “ProfiChild”, директор та тренер OK Center, керівник і засновник соціальної агенції “Виключно звичайні”, організатор всеукраїнських соціальних проектів “Виключно звичайні”, “Батько”, “Краса без меж”, “Любов до себе”, “VIPусники”, “VIPусники-2018”, “VIPусники-2019”.
Участь у події можлива за умови попередньої реєстрації: http://bit.ly/masterclassPR
Вартість участі в майстер-класі становить 300 грн з однієї особи.
Для членів УАМ участь є безкоштовною.
Ви можете делегувати на участь представника компанії, відповідального за просування бренду.
Бажаємо успіху та процвітання вашому бізнесу!