fbpx

Екостандарт – престиж компанії чи перевага виробів на ринку?

Еко тренд з року в рік стає все більш вагомим інструментом посилення конкурентоспроможності для виробників продукції, надавачів послуг і виконавців робіт в усіх країнах світу.

Прагнення до збереження здоров’я та більш якісних умов сучасного життя мотивує зростання споживчого попиту на натуральне, якісне і більш безпечне.

На розвиток ринку екопродукції впливає як зростаючий споживчий попит, так і ряд глобальних ініціатив під егідою ООН, зокрема що спрямовані на інформування споживачів про переваги такої продукції, підтримку впровадження ресурсоефективних і більш чистих технологій виробництва, екологізацію публічних закупівель і боротьбу з недобросовісною конкуренцією.
Дослідження проведені на замовлення Єврокомісії у 2017 році надали оцінку світовому ринку екопродукції у 4536 млрд. євро з часткою ЄС – 21%. З 2010 року цей ринок щорічно зростає в середньому на 4% і має найбільший потенціал до зростання як у приватному так і у державному секторах економіки.

Стаття 152 Угоди про Асоціацію Україна – ЄС, вимагає від української сторони забезпечити імплементацію вимог Директиви ЄС 24/2014 в частині що стосується розширення можливостей застосування економічних, екологічних і соціальних критеріїв до предмету закупівель.

Воркшоп з експертом відбудеться з метою презентації та обговорення з виробниками меблів та продукції з лісоматеріалів існуючих інструментів і нових ініціатив, спрямованих на підтримку виробництва екопродукції в Україні.

Спікер: Берзина Светлана – експерт Програми ООН з навколишнього середовища, заступник голови національного технічного комітету стандартизації ТК 82 «Охорона довкілля», засновник Центру екологічної сертифікації та маркування ВГО «Жива планета».

Участь у воркшопі можлива за умови попередньої реєстрації: http://bit.ly/ecoFurniture
Вартість: 300 грн з однієї особи, безкоштовно для членів УАМ.

Програма заходу передбачає розгляд таких питань:
– еко і маркетинг (дослідження, інновації та історії успіху);
– відповідальність виробника (або імпортера, постачальника) за користування безпідставними твердженнями і маркуванням про екологічні характеристики чи перевагу виробів;
– керівні принципи інформування про екологічність продукції;
– підтвердження екологічних характеристик і переваг продукції: стандарти та схеми сертифікації для меблів і продукції з лісоматеріалів;
– підтримка товаровиробників екологічної продукції, зокрема державна допомога і можливості залучення зелених інвестицій, спрямованих на поліпшення показників енергоємності, ресурсоефективності та зменшення впливів на довкілля;
– переваги екологічних виробів на конкурсних торгах (публічні закупівлі) згідно з вимогами технічних специфікацій та застосування нецінових критеріїв;
– плановані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» що вплинуть на збільшення попиту на екопродукцію;
– очікувані зміни у законодавстві у сфері хімічної безпеки.

Коли: 4 квітня 2019 року
Де: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 81а, конференц-зала УАМ на 1-ому поверсі
Початок о 16:00
Тривалість: 2 години

Share This: