fbpx

Новинний Digest

– «Покоління Y» дає меблярам орієнтири.
– Технології 5G змінять ваше життя і бізнес.
– Меблярі, підтягуйтесь до лідерів!
– Чесні експортери обминатимуть митницю.
– Пільги готелям порадують і меблярів.

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:
1. Міленіали (тобто молоді люди так званого «покоління Y», народжені після 1983 року) стали по-іншому використовувати жилий простір, що позначається на дизайні інтерʼєру. Таке переорієнтування повинні брати до уваги й виробники меблів, визначаючи виробничі пріоритети. Про це пише агентство «WSGN», посилаючись на недавнє дослідження «The Things We Do In Our Living Rooms».
Виявилося, що більше половини опитаних проводять більшу частину часу у вітальні, наділивши її щонайменше 25 функціями. Тут міленіали зокрема дивляться телевізор (96%), сплять (68%), розважаються (63%), гладять білизну (27%), роблять манікюр (21%), а також працюють, танцюють, переодягаються, займаються фізичними вправами, медитують і роблять коктейлі.
Цікаво, що кожен пʼятий з опитаних використовує вітальню як робочий кабінет. Це зумовлює популярність функціональних і водночас стильних меблів: наприклад, затишних шкіряних крісел або високих столів. Також великим попитом стали користуватися модульні меблі.
Що стосується декору, то міленіали перестали соромитися яскравих кольорів і цікавих фактур. Їм подобаються природні матеріали – мідь, бронза, мармур. А на роль нейтрального кольору, замість сірого, вони «призначили» рожевий.

2. Пʼяте покоління мобільного звʼязку створить величезні можливості для різних галузей промисловості. Такого висновку дійшла компанія «CB Insights» у дослідженні «5G і майбутнє телекомунікацій».
Експерти спрогнозували масове розгортання мереж 5G із 2020 року. А до 2024 року, припустили аналітики, до мереж пʼятого покоління будуть приєднані 4,1 млрд. пристроїв «Інтернету речей» (IoT).
За допомогою технології 5G обробна промисловість зможе стати більш гнучкою, ефективною та безпечною, а також більш економічною. Зʼявляться «розумні заводи» якими можна буде керувати віддалено за допомогою штучного інтелекту (ІІ), IoT і 5G. Машини отримають можливість самооптимізації. Покращаться логістика та розробка продуктів. На заводі «Ericsson» у Таллінні вже використовується технологія доповненої реальності (AR) для усунення несправностей і зменшення часу простоїв. Компанія заявила, що виробництво зросло на 50%.
Мобільні покупки уже стали популярними серед споживачів у всьому світі. Можна тільки уявити, як вплине 5G на мобільну торгівлю. Адже швидкість в 10 разів прискориться. За допомогою віртуальної й доповненої реальності (VR/AR) можна буде омебльовувати помешкання. Тобто «приміряти» меблі до своєї квартири, практично не виходячи з дому. Очікується, що до 2020 року світові витрати на додатки AR і VR для роздрібної торгівлі сягнуть приблизно 59 млрд. доларів.
Згідно з дослідженнями «Intel», до 2028 року реклама на мобільних дисплеях сягне 178 млрд. доларів. 5G допоможе компаніям подолати всі ті проблеми, які існують зараз в роботі з мобільними рекламними компаніями. 5G також може допомогти маркетингу і рекламі перейти від банерної реклами до рухомих зображень і відео, що зумовить появу нових форматів реклами у VR і AR. 5G також дозволяє вимірювати ефективність реклами в режимі реального часу за допомогою біометрії.

3. Державна фіскальна служба опублікувала дані щодо зростання минулого року прибутковості в окремих галузях економіки. Рекордсменом є тютюнова галузь. 29 українських підприємств, які займаються виробництвом тютюнових виробів, задекларували до сплати 543,3 млн. гривень податку на прибуток. У порівнянні з 2017 роком ця сума зросла в 16 разів, повідомив «Укрінформ».
Друге місце за прибутковістю посіли підприємства, які займаються виробництвом електричного устаткування – 629,1 млн. гривень. Ця сума зросла в девʼять разів.
Лідерами також є субʼєкти господарювання, діяльність яких повʼязана з грошовим посередництвом.
Жаль, що меблева галузь не серед таких лідерів. Давайте їх наздоганяти!

4. В Україні хочуть радикально переписати митні правила, дозволивши обраним компаніям уникати марудних митних процедур. Вантажі із спеціальними пломбами будуть долати кордон, не затримуючись. Такі нововведення пропонує законопроект №7473, який прийнятий Верховною Радою в першому читанні.
Документ розроблений у рамках процесу асоціації України з Європейським Союзом, який має на увазі зближення вітчизняного митного законодавства двох сторін. Одним з етапів цього проекту є запровадження інституту авторизованого економічного оператора (АЕО), який функціонує також і в ЄС. Суть новації полягає в тому, що підприємствам-виробникам, які здійснюють експортно-імпортні операції, дозволяється проходити за спрощеною схемою як процедуру оформлення вантажів, так і їхнє розмитнення.
«Фактично контроль проводитиметься дуже вибірково, тільки для підтвердження статусу. За фактом буде просто фіксація перетину кордону й більше нічого. Компанія, яка, наприклад, відправляє вантаж з України, ставить пломбу на машину або контейнер, які не вивантажуються кожен раз», – прокоментувала суть ідеї заступник директора Європейської бізнес-асоціації Світлана Михайловська.
Статус авторизованого економічного оператора, однак, отримають далеко не всі експортери/імпортери, а тільки ті, хто заслужить це право своєю благонадійністю. Законопроект пропонує встановити критерії, згідно з якими й буде визначатися, кому вірити можна, а з ким краще бути насторожі. Самі критерії ще будуть уточнюватися до другого читання законопроекту.

5. В Україні можуть переписати ставку податку на додану вартість, знизивши її вдвічі – до 10% замість базових 20%. Пільги, щоправда, будуть поширюватися не на всіх, а тільки на «підприємства розміщення» – готелі, кемпінги, хостели тощо. Такі ініціативи містить законопроект №10122, поданий групою депутатів. Якщо ця ініціатива стане законом, то він, мабуть, стане приємним сюрпризом і для тих меблярів, які працюють у сегменті HoReCa.
Ініціатори законопроекту не приховують, що надихнулися результатами європейських колег, адже спеціальні умови оподаткування в Європі діють скрізь. А в деяких країнах дисконт по відношенню до базових умов часом досягає чотирикратного розміру. Наприклад, пишуть автори в пояснювальній записці, в Португалії при базовій ставці 23% готельний бізнес платить всього 6%.

Слідкуйте за нашим дайджестом щопонеділка та будьте в курсі найактуальніших новин!

Share This: