fbpx

Новинний Digest

– Нацбанк пішов назустріч іноземцям
– «Укрзалізниця» буде впроваджувати автоматичну індексацію тарифів
– Пошукові тренди 2019 року
– Успіх будівельників – вигода для меблярів
– Дизайнери проти пластикового забруднення планети

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Нацбанк спростив правила відкриття банківських рахунків в Україні. Тепер наші банки мають право практично без обмежень відкривати рахунки іноземцям та іноземним компаніям.
Останнє особливо важливо, оскільки закордонні підприємства отримали можливість відкривати в українських банках не тільки інвестиційні рахунки, а й звичайні поточні рахунки, чого ніколи ще не було.
Для іноземців це справжня революція, адже раніше їм доводилося відкривати дочірні структури для того, щоб повноцінно вести справи в Україні. У новій постанові Нацбанк дозволив банкам застосовувати ризикоорієнтований підхід і не влаштовувати тотальних обстежень іноземних підприємств, якщо їхня діяльність не викликає ніяких підозр. Однак фінансисти не вірять, що так воно й буде.

2. «Укрзалізниця» проіндексувала тарифи на залізничні вантажоперевезення, піднявши їх на 14,2%. Про це повідомив директор з економіки та фінансів вітчизняного перевізника Андрій Рязанцев, передає прес-служба компанії.
Відзначається, що наступним кроком стане впровадження автоматичної індексації тарифів, а на даному етапі вже відкрито спеціальний інвестиційний рахунок, на якому будуть акумулюватися кошти від індексації.
«Необхідно тільки вирішити, коли це буде зроблено, оскільки загальна система тарифоутворення буде розроблена «Укрзалізницею» спільно з учасниками ринку та державними органами до 1 липня 2019 року й повинна усунути всі недоліки існуючої системи», – сказав Рязанцев. За його словами, «Укрзалізниця» запропонувала учасникам ринку регулярну індексацію, яка буде відбуватися щоквартально з фактичними змінами індексу цін виробників промислової продукції.

3. До 2021 року число користувачів, що здійснюють покупки онлайн, зросте до 2,14 млрд., як прогнозують експерти аналітичного агентства «Statista». Для електронної комерції це хороша новина. Але проблема в тому, що пошукові системи регулярно змінюють «правила гри»: оновлюються алгоритми, вводяться нові фільтри, зʼявляються нові чинники ранжирування. Трансформується не тільки пошук, змінюються переваги й звички користувачів. Ті прийоми й техніки пошукового маркетингу, які ще кілька років тому забезпечували результат і конвертували відвідувачів у покупців, перестають працювати. Щоб успішно користуватися пошуковими системами в мінливих умовах, важливо розбиратися в нових тенденціях.
Тренди SEO 2019 року по суті почали формуватися ще кілька років тому. Експерти й пошукові системи не вперше говорять про важливість оптимізації сайту під мобільний і голосовий пошук, про гарантування безпеки даних, про персоналізацію відвідувачів, про віртуального консультанта, про використання доповненої та віртуальної реальності. Однак зараз настав момент, коли ці тренди більше не можна ігнорувати. Від того, чи внесете ви зміни в стратегію просування своїх товарів з урахуванням нових тенденцій, залежить успіх такого просування.

4. Будівельна галузь України засвідчила різке зростання. У лютому обсяги будівництва в Україні зросли на 19,5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать дані Держслужби статистики.
Нове будівництво, реконструкція й технічне переоснащення склали 79,8% від загального обсягу виробленої будівельної продукції, капітальний і поточний ремонти – 10,9% та 9,3% відповідно. Серед регіонів за обсягами виконання будівельних робіт лідирують Дніпропетровська область (майже 2 млрд. грн.), Харківська (1,8 млрд. грн.), Одеська (1 млрд. грн.) і Київ (3,7 млрд. грн).
Минулого року будівельні компанії України збільшили обсяги робіт у порівнянні з 2017-тим на 4,4% – до 136 мільярдів гривень.

5. Пластикове забруднення – серйозна екологічна проблема, отож боротьба з ним хвилює багато умів. Міланська галеристка й трендсеттер Россана Орланді запропонувала зробити світ кращим за допомогою дизайну і з цією метою запровадила конкурс Ro Plastic Prize.
Мета конкурсу – кинути виклик і надихнути, змусити інакше поглянути на те, з чого зроблені речі, які нас оточують. До участі в цьому творчому змаганні були запрошені дизайнери з різних країн, різного віку, з різною освітою. Необхідно було представити свій проект, де в головній ролі був би перероблений пластик. Категорій чотири: дизайн, текстиль, упаковка, інновації. Кращі проекти, що вийшли у фінал, представлені в галереї Россани Орланді на Міланському тижні дизайну, що триватиме до 14 квітня. Професійне журі обере по одному переможцю в кожній категорії, нагородою для кожного з них буде приз у розмірі 10 000 євро.

Слідкуйте за нашим дайджестом щопонеділка та будьте в курсі найактуальніших новин!

Share This: