fbpx

Новинний Digest

– Додаткові сервіси від «Альфа-банку», якими меблевий бізнес може вигідно скористатися
– Що заважає економічному зростанню України
– Uber – чим не канал збуту кухонь?
– Поїздка до Валенсії як заохочення до покупки
– Декоративні плівки з перших рук

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Відкриття рахунку в банку швидко і повністю дистанційно, керування рахунками, здійснення платежів, виписки, довідки, безкоштовне обслуговування всіх бюджетних платежів, відправка податкових звітів … Це – далеко не повний перелік послуг, які вже сьогодні можуть отримати фізичні особи підприємці у віртуальному офісі «ОК, Альфа!», доступному як через веб-версію, так і через мобільний додаток. Крім банківських послуг, банк підбирає й пропонує своїм клієнтам-підприємцям додаткові партнерські програми, які допомагають вести бізнес і дозволяють вигідно користуватися сервісами, які супроводжують практично будь-який бізнес.
Вже зараз клієнти «ОК, Альфа!» можуть отримати бонуси на загальну суму до 25 тисяч гривень завдяки:
– 50-відсотковій знижці від «Київстар» на тарифи для малого і середнього бізнесу;
– 40-відсотковій знижці від інтернет-ресурсу «Prom.ua» на річне розміщення й просування товарів на платформі;
– 20-відсотковій знижці від компанії «Ліга: Закон» на консультації експертів з приводу розвитку бізнесу в рамках сервісу «Особистий експерт»;
-15-відсотковій знижці на послуги агентства інтернет-маркетингу №1 «Netpeak».
І це ще не весь перелік сервісних послуг, які пропонує «Альфа-банк». І правда, чому б не скористатися?

2. Гендиректор однієї з найбільших інвестиційних компаній України – «Dragon Capital» Томаш Фіала назвав головну перешкоду для економічного зростання України. Вона у відсутності верховенства права в нашій державі.
За його словами, Україна має всі шанси йти тим самим шляхом розвитку (з економічної точки зору), яким ідуть країни за нашим західним кордоном, але більшість українських судів і правоохоронних органів корумповані, сприяють «руйнуванні справедливості», і цим задають величезної шкоди.
«Хотілося б, щоб ми просунулися (в плані забезпечення верховенства права) після президентських і парламентських виборів, тобто в цій і наступній пʼятирічці, набагато більше, ніж у минулі пʼять років і ще раніше», – підсумував гендиректор «Dragon Capital».

3. Компанія «Uber», відома в Україні передусім тим, що надає транспортні послуги, планує ще й здавати в оренду повністю обладнані кухні для ресторанів, що продають їжу через додаток Uber Eats.
Минулого року «Uber» почав орендувати нерухомість в Парижі. У приміщення завозять кухонні меблі, печі, холодильники та іншу техніку, після чого здають їх в оренду ресторанам, які продають їжу тільки через сервіси доставки. Втім, офіційно про намір зайнятися й таким бізнесом «Uber» ще не повідомляв.
Видання «Bloomberg», яке оприлюднило таку вірогідність, зазначає, що конкурентом компанії в цій сфері буде її співзасновник і колишній генеральний директор Тревіс Каланік, який нині очолює компанію «City Storage Systems,» що займається нерухомістю. Її головна сфера діяльності – оренда кухонних площ через сервіс CloudKitchens.

4. З метою знайти нові форми співпраці та налагодити діалог талантів українського дизайну з іспанським виробником Клуб архітекторів та дизайнерів «Міленіум Концепт» спільно з іспанським брендом «Porcelanosa» оголошує конкурс «Двадцять пʼять перших». Такий змагальний захід, як розраховують організатори, сприятиме розвитку дизайну в Україні, спонукатиме творчих людей до створення нових, унікальних, сміливих інтерʼєрних рішень, а також підтримуватиме їх.
Перші 25 дизайнерів та архітекторів, що придбають продукцію фабрик «Porcelanosa Grupo» для укомлектування ванних кімнат, гарантовано вирушать до іспанської Валенсії на пʼять днів у вересні та жовтні цього року.
Право на участь у конкурсі буде у того, хто до дня його завершення придбає продукцію іспанського виробника на суму вісім тисяч євро.
Конкурс триватиме до 30.06.2019 року. Переможців оголосять 3 липня.
Деталі участі можна дізнатися у компанії «Міленіум Концепт».

5. Німецька група компаній «Schattdecor AG» позиціонує себе як глобальний незалежний постачальник, який може запропонувати виробникам меблів і представникам деревообробної промисловості додатковий сервіс з перших рук. Суть його: від ідеї до готової поверхні – «Schattdecor» допоможе на всьому шляху!
Клаус Мюллер, керівник відділу продажів декоративних плівок: «Додатковий сервіс, який ми можемо запропонувати клієнтам, відкриває для нас нові можливості. Як незалежний постачальник ми, наприклад, можемо швидко й цілеспрямовано поставляти нашим клієнтам декори з останніх колекцій малими партіями, але в повному форматі, за необхідності пропонуючи комплексні рішення. Ми також цілком здатні розширити й закріпити свої ринкові позиції в сегменті білих плівок».

Слідкуйте за нашим дайджестом щопонеділка та будьте в курсі найактуальніших новин!

Share This: