fbpx

ТОРГОВА МІСІЯ ДО ІЗРАЇЛЮ


З 23 по 25 липня 2018 року члени Української Асоціації Меблевиків взяли участь у
Торговій Місії до Ізраїлю, організованій Export Promotion Office/Офіс з Просування Експорту та
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у співпраці з Міністерством
закордонних справ України. Програма фінансується в рамках ініціативи ‎#EU4Business
за підтримки European Bank for Reconstruction and Development (EBRD).
Вже зараз Україна має гарні показники розвитку торгово-економічних відносин з
Ізраїлем. У 2017 році товарообіг між країнами склав $ 772,49 млн. За 5 місяців 2018
Україна та Ізраїль наторгували вже на $ 387,50 млн.
З 22 меблевих компаній, які виявили бажання відвідати Ізраїль, лише 10 компаній мали
шанс доєднатись до місіі. Офіс з просування експорту обрав бізнес консультанта,
провів понад 15 індивідуальних співбесід з компаніями для визначення потенціалу,
підготував понад 100 В2В зустрічей та Ізраїльсько-Українький бізнес-саміт.
Серед українських меблевих компаній, що взяли участь в торговій місії, більшість є
членами УАМ: TopArt Nature of Art (екологічні дерев’яні меблі), Atelier Lilu
(дизайнерські дитячі меблі), Elizabeth de la Vega(авторський дизайн м’яких меблів),
Vavilon Виготовлення дизайнерських меблів на замовлення для вашого проекту(меблі під індивідуальний інтер’єр), Павлик (виробник столів та стільців), AGT plus(виробник внутрішніх дверей та дерев’яних панелей), Mirt Company(класичні та
контемпорарі інтер’єрні меблі), Eskada-M (виробник шпонованих плит).
Під час торгової місії меблевики брали участь в B2B зустрічах з ізраїльськими
компаніями, в ході яких домовлялись про потенційні контракти, поставки,
обговорювали тренди й смаки потенційних партнерів. Ізраїльтяни міняють меблі в
спальні приблизно раз на сім років; вони люблять природні елементи в декорі; в тренді
– кольори та текстури, які створюють теплу атмосферу, бажано мати відреставровані
старі меблі, предмети, які несуть в собі «ностальгію»;
ізраїльтяни хочуть знову і знову
«закохуватись» в свої будинки та квартири, тому часто змінюють свої домівки,
додаючи нові деталі; ще один тренд – зробити «море» в домі: блакитні кольори,
легкість, пісок, прозорі меблі; модно використовувати бетон, дерево, метал, скло.
Поради учасників торгової місії про те, на що варто звернути увагу українським
виробникам меблів: перевіряйте конкурентоспроможність своїх цін, меблі в Ізраїлі не є
предметом розкоші, вони мають бути адекватними по ціні, функціональними, з
цікавими дизайнерськими елементами.



Під час торгової місії група меблевих компаній також відвідала Dan Design Сentre, в
якому знаходяться понад 80 магазинів меблів та аксесуарів для дому. Власники та
керівники магазинів центру охоче відповідали на запитання української делегації та
відкривали секрети продажів, дизайну й уподобань ізраїльтян.
Зичимо успіху й наснаги членам УАМ, які достойно представили бренд
#Furniture_of_Ukraine в Ізраїлі та сприяли підвищенню престижу українських меблів!
Попереду в українських меблевиків ще безліч нових зустрічей та перемовин з
ізраїльськими компаніями.

#uafm


 

Share This: