fbpx

36-я зустріч Кайдзен Клубу УАМ відбулася за участю Андреаса Овербіка

22 серпня 2016 року відбулася традиційна 36-я зустріч Кайдзен Клубу УАМ, приурочена до приїзду в Україну Голландський консультанта Андрієса Овербіка, в рамках участі Асоціації УАМ в голландській програмі старших експертів PUM. З 21 по 28 серпня 2016 Андрієс Овербік відвідав в Україні кілька компаній УАМ, а також познайомився з найбільш успішними в нашій країні ритейлерська проектами. Серед відвіданих Андрієс компаній – «АМФ», «Епіцентр», «Партнер», «Неокон», «Віп-Лінія», «Zegen»; експерт провів зустрічі з керівництвом українських компаній, там, де це можливо – відвідав виробництво або шоу-руми.

За підсумками роботи з українськими меблевими компаніями А. Овербік відзначив суттєвий якісний стрибок рівня організації та розвитку українського меблевого бізнесу за останні 15 років (саме тоді Овербік в останній РВЗ відвідував Україну. І при відвідуванні окремих компаній, і під час зустрічі Кайдзен Клубу йшлося в основному про можливості українського меблевого експорту, адже цей напрямок діяльності стає все більш і більш реальним для українських виробників меблів. для багатьох з них можливість експортувати в Європ – це вже не мрія, а цілком реальна перспектива.

Андрієс Овербік, володіючи величезним досвідом з розвитку меблевої і деревообробної промисловості в країнах, що розвиваються, а також величезною мережею професійних контактів в Західній і Південно-Східній Європі, приїхав в Україну з готовими рекомендаціями щодо просування товарів на європейському ринку. Знайомство зсередини з українським меблевим бізнесом дозволило йому уточнити підготовлені рекомендації, з якими він і виступив під час зустрічі Кайдзен Клубу УАМ. Легко і доступно, в формі чіткого, простого алгоритму компаніям УАМ була запропонована послідовність дій по вивченню потреб експортного ринку, перші маркетингові кроки по просуванню продукції.

Можливо, досвідченим експортерам презентація здалася надто очевидною, однак Андрієс акцентував на тих діях, необхідність яких традиційно не викликає заперечень, проте при цьому вони досить часто недозволено відкладаються майбутніми експортерами «на потім» – наприклад, створення англомовної версії веб-сайту, або вивчення смакових переваг експортного ринку. Андрієс також поділився посиланнями на корисні веб-ресурси, які допоможуть експортерам моніторити зміни на ринках європейських країн, наголосив на важливості ділового нетворкінгу і відвідування важливих профільних заходів.

Природно, настільки короткого періоду для повноцінного вникання в ситуацію на українській меблевому ринку було недостатньо, тому ми продовжуємо розвивати співпрацю з голландськими експертами, і вже намітили подальші проекти, в реалізації яких нам допоможуть голландські колеги. Традиційно в рамках зустрічі Кайдзен Клубу УАМ пройшли також презентації компаній, не так давно пріоедінівшіхся до лав Асоціації (вони представили свою продукцію в рамках модуля «Бізнес для бізнесу»). Так, присутні познайомилися з системами трансформації м’яких меблів від компанії «Техно-Пел», а також проектами і можливостями співпраці від студії «Cappuccino”.

Також небувалим успіхом, втім, як і всі виступи і проекти цього молодого, але надзвичайно креативного і перспективного представника молодої генерації українських підприємців, відзначився доповідь Святослава Амеліна на тему «10 міфів про Інтернет-маркетинг». Святослав не тільки розвіяв основний міф – про те, що продавати в Інтернеті дуже легко, але і підказав прості рішення, як зробити процес просування продукції в Інтернеті менш витратним і збільшити його віддачу.

Share This: