fbpx

Вихід на нові ринки потребує часу й солідних інвестицій

Вихід на нові ринки потребує часу й солідних інвестицій
У більшості випадків українські меблевики роблять свої перші експортні кроки скромно й обережно. Або виконуючи якесь разове замовлення. Можна сказати, пробне. Схожим чином починалася експортна історія і в компанії INSTYLE Kitchen•Living, авторитетного нині вітчизняного виробника кухонних меблів. 2012 року «Instyle» отримали перше зарубіжне замовлення на омеблювання приватної квартири в центрі Кельна. Втім, докладніше експортну історію своєї компанії розповість її директор Роман Сидоренко.
– Як і кожен новачок у цій справі, ми перший свій експортний досвід набували не без певних складнощів. Не в тому сенсі, що виникли проблеми з виконанням замовлення – як експортер без досвіду мали клопіт із його документальним оформленням для доставки меблів замовнику. Правильніше сказати, не впорався зі своєю роботою найнятий брокер. Хоч і кажуть, що коней на переправі не міняють, але нам у терміновому порядку брокера таки довелося міняти. А от логістична компанія, яка доставляла наш вантаж у Німеччину, добре справилася із своєю частиною роботи. Слідом за меблями до замовника була відправлена й наша бригада монтажників, які також не підвели. Можна сказати, що перша сторінка нашої експортної історії була в цілому успішно перегорнута.
А далі була ціла низка аналогічних замовлень, і це поставило нас перед необхідністю мати за кордоном своїх представників у якості дилерів, які безпосередньо там би шукали клієнтів, приймали замовлення й були посередниками між виробником і замовником. Перше таке представництво 2017 року зʼявилося у Варшаві, наступного року в Німеччині. Вдалося розпочати для нашої, так би мовити, зовнішньоекономічної діяльності рік нинішній: компанія задіяна в українсько-ізраїльському проекті, що передбачає вмеблювання трьох тисяч квартир в ізраїльських новобудовах українськими меблями, серед яких є й кухні «Instyle». Кажу є, бо перші меблеві комплекти вже відправлені замовнику.
– Мабуть, логічно, коли виробник, який уже спробував більш-менш вдало заявити про себе, як про експортера, прагне освоювати все нові й нові зовнішні ринки. Вашій компанії притаманна така експортна амбітність?
– Поки що експорт для нас не є першочерговою метою, бо ми ще далеко не вичерпали можливості вітчизняного ринку. Але й рух в експортному напрямку припиняти не будемо. Будемо користатися всіма можливостями в цій справі, які для нас відкриватимуться.
Пріоритетно працювати на зовнішні ринки здатна потужна, стабільна компанія, добру репутацію якою підсилює солідна експортна практика, регулярна участь у престижних міжнародних виставках. Аби набути цих плюсів, потрібен не один рік напруженої роботи й солідне інвестування в експортну складову меблевого бізнесу. Ми, за великим рахунком, ще на початках цього шляху.
– Ваша цьогорічна премʼєрна участь у кельнській виставці виправдала ваші сподівання? Відкрила перед вами нові експертні перспективи?
– Звичайно. По-перше, завдяки участі в «Imm Cologne» ми зможемо збільшити кількість наших закордонних представників-дилерів, по-друге, є реальна перспектива отримати цілу низку нових замовлень, причому солідних, від зарубіжних будівельних компаній. Представники кількох із них, – приміром, із Франції й Бельгії – вже приїздили до нас для більш предметного знайомства з нашим виробництвом, нашими меблевиробними можливостями й для більш предметної розмови щодо співробітництва.

Рубрика “Історії успіху” започатковано в рамках грантового проекту за підтримки Швейцарського бюро співробітництва в Україні, назва проекту: “Підвищення рівня співпраці та довіри при спільній участі у міжнародних та національних державних закупівлях ” – TENDER TOGETHER.

Share This: