fbpx

Балканська вдача «Комода»

Балканська вдача «Комода»
Експортну тактику й стратегію кожна компанія реалізовує з огляду на власні реалії. Комусь усміхається вдача, й зарубіжні клієнти знаходяться самі собою, а хтось роками торує експортну стежину, перш ніж вона приведе до бажаного результату. Якась компанія має розгалужену мережу експортних поставок, а якійсь достатньо й одного зарубіжного ринку. Столична компанія «Комод» столярное производство якраз із таких – наразі здійснює свою зовнішньоекономічну діяльність в одному напрямку – балканському. Її керівник відділу продажів Дмитрий Логвинов пояснив таку вибірковість.
Уже з десяток років у компанії «Комод ЛТД» тісні ділові й досить продуктивні взаємини з партнером, який активно інвестує в будівництво. Для його новобудов «Комод ЛТД» і виконує меблеві та інтер’єрні замовлення. З певного часу партнер-забудовник свої кошти почав спрямовувати на будівництво закладів громадського користування в Хорватії. Меблевого підрядника не змінив, в облаштуванні зарубіжних об’єктів довірився перевіреному партнеру. В такий-от спосіб і вивів «Комод ЛТД» за рубіж. Причому вивів, образно кажучи, за руку. Залучив своїх досвідчених брокерів, котрі вирішили всі транспортні питання, митні процедури взяли на себе, отож і в цьому меблевій компанії пощастило. «Для нас стало очевидним: аби забезпечити безпроблемну доставку своїх товарів за рубіж, треба довіритися, як і у всьому, професіоналам – надійним, перевіреним менеджерам і брокерам», – наголосив Дмитро.
– Виконували комплексне умеблювання хорватських новобудов цього партнера?
– Більшою мірою створювали ексклюзивні інтер’єрні елементи. Нещодавно для крупного розважального центру з казино, дискотекою, іншим набором закладів для відпочинку. Раніше (вже три роки відправляємо свої вироби в Хорватію) були аналогічні об’єкти – три казино, нічний клуб. Що можна було запросто купити, забудовник купував. Це стосувалося й меблів, бо виходило дешевше, ніж виробляти й везти їх із Києва. Ті інтер’єрні елементи, що ми виготовляли згідно з архітектурним проектом, ми, тобто наші працівники, там на місці монтували й встановлювали без особливих складнощів, адже автором проектів є добре вже нам знайомий український архітектор. Такий вже давній партнер забудовника, як і наша компанія. Спільно реалізовували не один проект протягом вже з десятка років, тож спрацювалися.
– Ті ексклюзивні інтер’єрні речі деревного характеру?
– Не тільки. А й скляні, металеві.
– Значить, «Комод ЛТД» – «майстер на всі руки»?
– Нині немає в цьому потреби. Маємо перевірених підрядників, які відміно працюють із склом, металом, каменем, виконуючи наші замовлення.
Треба сказати, що, в такий вдалий спосіб зайшовши в Хорватію, було б не по-підприємницькому обмежитися тільки виконанням конкретних цільових замовлень партнера-забудовника. Тож менеджери компанії взялися принагідно вивчати хорватський ринок, шукати там інших потенційних клієнтів, аби зацікавити їх своїми меблями й закріпитися на хорватському ринку, на який так вдало потрапили. А там, дивись, вдасться освоїти і всі Балкани.
До речі, нещодавно була спроба рушити ще в одному експортному напрямку – британському. Це коли група меблевиків, членів УАМ, відвідала Великобританію й зокрема манчестерську меблеву виставку. Втім можна зрозуміти із слів Дмитра Логвинова, що продуктивною для компанії та поїздка не виявилася, на жаль. «Країна наповнена дешевими малазійськими меблями, конкуренцію яким скласти важко». Та все ж поїздка до Англії по-своєму була корисною: принаймні розширила уявлення про зарубіжні ринки, про тамтешні меблеві тренди й пріоритети. Є сподівання, що Асоціація й надалі буде організовувати такі «десанти» на перспективні ринки, отже пошук нових ринків продовжиться й для «Комода».

Рубрика “Історії успіху” започатковано в рамках грантового проекту за підтримки Швейцарського бюро співробітництва в Україні, назва проекту: “Підвищення рівня співпраці та довіри при спільній участі у міжнародних та національних державних закупівлях ” – TENDER TOGETHER.

Share This: