fbpx

Новинний дайджест

  • Італійські верстатобудівники працюють у штатному режимі
  • Дверні ручки вбивають віруси
  • «Розумна» полиця з вагами
  • Оформлення торгового залу – ще не мерчандайзинг
  • Ліжко для усамітнення геймерів

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Італійський машинобудівний концерн «SCM Group», відомий виробник деревообробного обладнання, повідомив про роботу в період обмежень, пов’язаних із коронавірусом. Усі офіси компанії в Італії та за кордоном повністю функціонують у штатному режимі – як виробничі майданчики, так і технічні та комерційні служби.

«SCM» продовжує працювати на повну потужність, суворо дотримуючись урядових постанов щодо контролю над поширенням COVID-19, для забезпечення високої якості обслуговування своїх клієнтів, надання технічної підтримки та здійснення швидкої доставки.

Представництва й технологічні центри «SCM» по всьому світу повністю доступні для фахівців галузі, для отримання персоналізованих консультацій із будь-яких питань, що стосуються передових технологічних рішень. Доступні й цифрові послуги, що дозволяють навіть віддалено здійснювати технічну підтримку й обслуговування, практичні демонстрації та навчання.

«Щодня і згідно з графіками забезпечуємо безперебійну роботу логістичних служб, виконуємо відвантаження верстатів і запасних частин, розуміючи, що наші продукти є цінним активом для бізнесу тих, хто довірився нашій компанії як надійному постачальнику».

2. Стурбовані наслідками вірусу SARS, який поширився в Гонконзі в 2003 році, китайські студенти Сум Мінь Он та Кін Пон Лі задумалися, як зменшити поширення вірусу в громадських місцях і створили дверну ручку, що самостерилізується.

Суть винаходу в знищенні бактерій за допомогою діоксиду титану (TiO2), який тонкою плівкою наноситься на поверхню ручки й сприяє фотокаталізу (прискоренню хімічної реакції завдяки спільній дії каталізатора та випромінюваного світла). Процес запускається за допомогою ультрафіолетового випромінювання: всередині трубки загоряються лампи, які активують реакцію на плівці зовні. Лампи живляться струмом, який накопичується за допомогою кінетичної енергії після кожного відчинення й зачинення дверей.

Зараз автори шукають можливість у подібний спосіб протидіяти й коронавірусу.

Торік цей винахід увійшов у двадцятку кращих студентських проектів у галузі промислового дизайну за версією британської нагороди «James Dyson Awards».

3. Всесвітній торговий майданчик онлайн-продажів «Amazon» продемонстрував «розумну» полицю Dash як для торгового меблевого обладнання, так і офісних меблів. Вона сама стежить за кількістю витратних матеріалів і дозамовляє, якщо вони закінчуються.

Полиця в офісі дасть раду будь-яким витратним матеріалам: паперу для друку, паперовим стаканчикам, письмовому приладдю, стікерам, туалетному паперу або каві. Система поповнення запасів забезпечена вбудованими вагами й автоматично оформляє замовлення, якщо рівень запасів впаде нижче критичної позначки. Крім того, через Dash можна налаштувати відправку повідомлень – в цьому випадку система відправить повідомлення офіс-менеджеру або комірнику.

Вона підключається і працює через wi-fi, і, в залежності від місця розташування, може живитися від розетки або від батарейок.

Dash ще не надійшла в продаж, «Amazon» планує випробувати першу версію в декількох обраних компаніях.

4. Для багатьох мерчандайзинг асоціюється з дизайном. Однак оформленням торгового залу зайнятися набагато простіше, ніж розробити продаючий формат мерчандайзингу, бо для цього потрібно:

  • вивчити ринок і ту частину, яка припадає на конкретну торговельну точку, тобто поспостерігати за покупцем і/або провести опитування;
  • при цьому проаналізувати асортимент, виділивши найбільш цікаві й потрібні пропозиції для вашого покупця;
  • далі визначити найбільш вигідні зони магазину для найбільш маржинальних товарів;
  • обдумати й «запланувати» шлях покупця, щоб він оглянув всю експозицію й зупинився біля потрібних товарів;
  • і вже потім можна займатися оформленням;
  • але й тут процес не закінчується, потрібні правильні POS-матеріали (тобто промо-матеріали), що допомагають продавцеві заінтригувати покупця, ще до входження із ним у контакт.

Пройти цим шляхом із Сергієм Александровим, російським засновником Клубу знань меблевого бізнесу, експертом в галузі підвищення ефективності ведення меблевого бізнесу, автором п’яти книг-бестселерів для меблевиків, вирішила одна з компаній Грузії.⠀

5. Ліжко для геймерів, а точніше сказати, цілу станцію, що дозволяє фанатам відеоігор на якийсь час переходити на автономне існування, де ніщо не буде відволікати їх від улюбленого заняття, розробила японська компанія «Bauhutte».

Справді, тут є все, що потрібно для їхнього щастя: стіл із кронштейном для монітора й підставками для склянок, етажерки для книг, журналів та інших корисних речей і навіть столик сервіровки, де можна зберігати запас напоїв і снеків. Столик на коліщатках переміщується вздовж ліжка, так що геймеру не доведеться особливо відволікатися на добування їжі: достатньо, не дивлячись, протягнути руку та не переривати процес гри. Над узголів’ям ліжка розташований регульований кронштейн із тримачем для мобільних пристроїв – в перерві між ігровими раундами можна розслабитися й полежати, занурившись у переписку в месенджерах або у веб-серфінгу. У комплект входять навіть геймерські ковдра й шапочка. Єдине, чого не передбачили розробники – це сантехніки, отож час від часу все ж доведеться залишати станцію, що, втім, не так уже й погано: розім’яти м’язи теж не завадить.

За словами представників «Bauhutte», ліжко для геймерів – поки тільки концепт, хоча більшість компонентів цієї епічної конструкції, за винятком власне ліжка, вже є в асортименті компанії.

Share This: