fbpx

Новинний дайджест

  • Більше можливостей користування корпоративною платіжною карткою

  • Пропозиції віддаленої роботи на ринку праці 

  • Визначення поняття «трудові відносини»

  • Антибактеріальне покриття для меблів

  • Розважальні платформи можуть бути корисними для вашого продукту

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Нацбанк має намір осучаснити та вдосконалити вимоги законодавства щодо емісії платіжних карт та їхнього використання бізнесом. Корпоративна платіжна картка – це картка, яка випускається банком для фізичної особи-підприємця або юридичної особи для здійснення операцій, повʼязаних з їхньою господарською діяльністю.
Нацбанк планує чітко визначити, що бізнес має право самостійно визначати перелік осіб, які зможуть використовувати корпоративні платіжні картки для розрахунків. Крім того, регулятор планує спростити отримання платіжної картки довіреною особою/представником фізичної особи-власника рахунку.

2. Кадровий портал проаналізував, наскільки роботодавці та шукачі роботи готові до дистанційної форми співпраці.
В Україні 27% громадян шукають варіанти роботи у віддаленому форматі. Водночас дистанційну роботу пропонують лише 9% роботодавців. Тож, умовно, на одного роботодавця припадає п’ять кандидатів.
На ринку праці найбільше пропозицій для віддаленої роботи для IT-шників – 51%, фахівців із продажу – 31%, адміністративного персоналу – 20%, для тих, хто починає кар’єру – 19%, для маркетологів  – 16%.

Найактивніше шукають віддалену роботу IT-шники – 19%, студенти – 13%, маркетологи, рекламщики , PRщики – 10%; продавці – 8%, адміністративний персонал – 7%. 

3. Кабінет міністрів схвалив проект закону «Про внесення змін до Кодексу законів про працю щодо визначення поняття трудових відносин і ознак їхньої наявності». У Мінекономіки запевняють, що прийняття закону сприятиме зниженню обсягу незадекларованої праці в Україні, легалізації заробітної плати та посилення захисту працівників.

Документом запроваджується принцип презумпції наявності трудових відносин. Для цього пропонуються сім критеріїв:

  •    виконання робіт за конкретною кваліфікацією, професією або посадою, за дорученням і під контролем особи, в інтересах якої виконуються роботи;
  •    робота повинна мати постійний характер і не передбачати конкретного результату за певний період;
  •    робота має виконуватися на робочому місці з дотриманням встановлених правил внутрішнього трудового розпорядку;
  •    організація умов праці – наявність обладнання, інструментів, матеріалів тощо – повинна забезпечуватися роботодавцем;
  •    працівникові повинна систематично виплачуватися винагорода;
  •    роботодавець повинен встановити тривалість робочого часу й відпочинку;
  •    роботодавець відшкодовує фінансові витрати працівника, зокрема й на робочі поїздки.

У законопроекті йдеться, що робота може бути визнаною такою, що виконується в рамках трудових відносин, якщо є, принаймні, три з перерахованих ознак.

4. Світова пандемія змусила виробників усього світу звернути свою увагу на розвиток продуктів, що здатні так чи інакше ускладнювати поширення бактерій. Приміром, італійський виробник лакофарбової продукції – компанія «IVM Chemicals Croma Lacke»  представила лінійку покриттів із вмістом срібла. Акрилові фініші Cromasept Silver Power Plus здатні створювати антибактеріальні поверхні на будь-яких видах меблів.

Для досягнення захисного ефекту не потрібне  застосування додаткових протимікробних засобів. Виробник також запевняє, що антибактеріальні властивості покриття не знижуються з часом. Cromasept Silver Power Plus не забарвлює поверхні, створюючи матовий або глянцевий ефект. Його можна наносити як фінішний шар покриття на раніше пофарбовані поверхні.

5. 2021 рік буде визначальним для всього 21 століття, вважають у глобальній консалтингової компанії «Accentur» і дають сім порад, які можуть допомогти бізнесу бути успішним. Отже, наступна порада.

Люди стали більше взаємодіяти із світом через екрани пристроїв. Екранний час збільшується. У результаті користувачі помічають шаблонність дизайну, функціональності та алгоритмів взаємодії. Бізнесу потрібно переглянути дизайн, контент і підходи до взаємодії з аудиторією, щоб дати клієнтам більше приємних емоцій і несподіваних ідей. Ризикуйте, проявляючи креатив у дизайні та комунікаціях, щоб не потонути в морі однаковості. Досліджуйте нові розважальні платформи, аби зрозуміти, що ви можете взяти в них для підвищення зацікавленості у ваших продуктах та товарах.

Share This: