fbpx

Новинний Digest

  • Тепер свої представництва за кордоном меблевики можуть фінансувати без обмежень
  • Електронну митницю планують запровадити через рік
  • «IKEA» вже стукає в наші двері
  • Меблеві виробництва повертаються з Азії в Європу
  • Китай нарощує як меблевий експорт, так й імпорт

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Український бізнес зможе без обмежень фінансувати власні представництва за кордоном. Нацбанк постановою від 2 липня відмінив раніше діючий ліміт у розмірі два мільйони євро. Скільки потрібно – стільки коштів компанії й можуть переводити на іноземні підрозділи.
Бізнес давно просив цього послаблення. «Сума зовсім невелика. Компаніям, які активно працюють за кордоном, цієї суми не вистачало навіть на торгові виставки, конференції, симпозіуми та іншу активність. Так що скасування ліміту буде сприйняте однозначно позитивно», – запевнив фінансовий експерт Василь Невмержицький.
Скасовуючи двохмільйонне обмеження, Нацбанк зробив два винятки, коли продовжить діяти ліміт:
для країн-агресорів/окупантів, тобто Росії;
для офшорних зон і країн, які не виконують вимоги FATF.

2. Новопризначений голова Державної митної служби Максим Нефьодов заявив, що електронна митниця в Україні може запрацювати орієнтовно через рік.
«Нам потрібен був приблизно рік, щоб запустити систему ProZorro. Такі терміни, мені здається, є досить реальними», – пояснив він і додав, що фінансування та фахівці для реалізації цього проекту вже є.

3. Шведський меблевий гігант «IKEA» оголосив про запуск веб-сайту для українських споживачів. На ньому вказано, що директором «IKEA Retail Ukraine» призначено француза Флоріана Мелле, який працює в корпорації з 2013 року. «IKEA» також розпочала набір персоналу для першого магазину міського формату в Києві, відкриття якого заплановано на кінець 2019 року. За достовірною інформацією «IKEA» підписала договір про відкриття магазину площею приблизно 6000 кв. м у ТРЦ «Blockbuster Mall» Вагіфа Алієва. Спочатку компанія планувала відкрити свій перший супермаркет у ТРЦ «Ocean Mall», будівництвом якого також займається Алієв, але термін здачі ТРЦ в експлуатацію переноситься.

4. Різке подорожчання праці в Китаї, зростаючі витрати на логістику й сировину стали для європейських меблевиків достатнім приводом, щоб розглядати питання про повернення виробництв на їх історичну батьківщину, до Старого Світу. Це особливо актуально для тих підприємств, які прагнуть задовольняти потребу клієнтів у кастомізованому продукті (в який оперативно можна внести зміни) у більш стислі терміни (подібний запит все більш очевидний з боку як кінцевих споживачів, так і рітейлерів).
«Велике переселення» вигідне й азіатським меблевикам: торішнє придбання німецької марки «Rolf Benz» китайським меблевим гігантом «Kuka» (із збереженням виробничих потужностей в Європі) було лише першою ластівкою назріваючих змін. За відгуками ряду консалтингових і дослідницьких організацій, клієнти з КНР все частіше ставлять перед ними питання про те, які меблеві підприємства мало б сенс придбати в Європі на підтримку подальшої міжнародної експансії китайського бізнесу.

5. Експорт меблевої продукції з Піднебесної піднявся торік на 8,08% – до 55,58 млрд. доларів. Близько 90% цього обсягу становлять меблі для сидіння, меблі з металу і з масиву дерева. Та все ж найбільш вражаюче зростання продемонстрували експортери матраців (+ 42%), меблів із бамбука й ротанга (+ 20%).
Імпорт меблів у КНР також зріс – на 7,8% (до 3,29 млрд. доларів). І приблизно на 80% він складається з меблів для сидіння й меблів з натуральної деревини. У стані імпортерів найбільш високий приріст у імпортерів меблів із металу (+ 32%) і спеціальних крісел для стоматологічних кабінетів і перукарських салонів (+ 36%).

Share This: