fbpx

Новинний Digest

  • За грошима… в магазин
  • Merezha робить послуги ЄБРР доступнішими
  • Які вигоди нам від світової економічної кризи
  • Як «Hettich» пропонує ховати кухню
  • «Alibaba» торгує меблями по-своєму – безкасово

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Нацбанк планує дозволити магазинам видавати готівку власникам банківських карток безпосередньо через каси магазинів. Проект такої постанови НБУ зараз винесений на громадське обговорення.
На думку економістів, переведення в готівку грошей через магазини може буде корисним і всій українській економіці. Наприклад, в супровідній записці до проекту постанови НБУ йдеться, що запропоновані зміни «сприятимуть зменшенню тінізації економіки, подальшому розвитку безготівкового сегмента й створенню економічних передумов для функціонування й розвитку конкурентоспроможного середовища на ринку фінансових і банківських послуг».

2. Європейський банк реконструкції й розвитку та Євросоюз за погодженням з українським урядом запустили цифрову платформу підтримки українських малих і середніх підприємств Merezha в рамках ініціативи EU4Business для розширення можливостей розвитку бізнесу.
«Українські компанії зможуть зареєструватися в режимі онлайн й отримати миттєвий доступ до зареєстрованих експертів (зараз їх 23), тематичних досліджень, до бібліотеки бізнес-рішень та інших корисних даних, які необхідні для планування та розвитку їхньої діяльності», – повідомляється на сайті ЄБРР.
У майбутньому онлайн-платформа Merezha планує відкрити доступ до даних про стан малого й середнього бізнесу в Україні, сформувати культуру ведення бізнесу, збільшити кількість перевірених, надійних експертів і підвищити загальний рівень консалтингу.

3. Міністерство фінансів України враховує в своїх прогнозах ризики глобальної економічної кризи, яка може знизити ціни на основні позиції українського експорту. Про це заявила глава відомства Оксана Маркарова.
«З одного боку уповільнення світової економіки спричинятиме падіння цін на позиції українського експорту, з іншого – капітал при уповільненні економіки шукає, куди йому подітися, де можна заробити. І у нас є відмінна можливість залучити інвестиції», – зазначила міністр.

4. Кухня сьогодні – це вже не просто місце, де тільки готують їжу, а приміщення, де збираються всі члени родини й проводять час разом у комфортній обстановці. Стабільний тренд останніх років – це об’єднання кухні з іншими житловими зонами будинку або квартири, і в цьому випадку кухня перетворюється в стильний простір із продуманою ергономікою, сучасним дизайном і високим рівнем комфорту. А можна зробити так, щоб кухня була прихована, щоб фасади ніби як об’єднувалися з іншими меблями в квартирі й створювали єдину меблеву композицію? Компанія «Hettich» з упевненістю відповідає, що можна! І такий приклад кухонного гарнітура уже представила ринку. Кухня, оснащена системою Wing 77, зовні нагадує звичайну шафу, але варто лише трохи потягнути за ручку, як масивні двері безшумно й легко складалися в «гармошку» – і перед нами постає повноцінна кухня з великою кількістю місць для зберігання, холодильником і посудомийною машиною.

5. 2017 року концерн «Alibaba» відкрив у Ханчжоу свій перший меблевий магазин особливого формату «Home Times». Для китайського онлайн-ритейлера Home Times став другим проектом із реалізації концепції «нової роздрібної торгівлі» засновника компанії Ма Юня, яка полягає в злитті офлайн-, онлайн-рітейлу та логістики.
На кожному товарі в цьому магазині покупець може знайти електронний цінник з QR-кодом, відсканувавши якого, можна отримати повну інформацію про властивості продукту й порівняти ціни із схожими товарами на електронному майданчику Taobao (китайська версія AliExpress) або TMall. Відсканувавши QR-код, покупець може також відразу купити вподобаний йому товар через систему електронних платежів Alipay, прив’язану до аккаунту «Alibaba».
Завдяки можливості оплатити товар, не «відходячи від полиці», і відсутності кас у магазині «Home Times» набуває рис безпілотних магазинів, хоча в ньому є персонал, що пояснює покупцям принцип роботи магазину.

Share This: