fbpx

УАМ в обличчях: що робити, коли імпортовані меблі не можуть задовольнити індивідуальних потреб клієнтів? Розповідає Іван Савула, співвласник компаній «ESTECO» та «COMFORTZONE»

Прагнули позбутися меблевої стандартизації

Компанія «ESTECO» за десять років меблярської діяльності (2022 рік ювілейний в її історії) успішно реалізувало понад три сотні значимих комплексних комерційних проєктів. Один із недавніх – сучасне умеблювання офісу фармацевтичної компанії «Дарниця» – став учасником нині триваючого конкурсу «Меблевик року», який проводить Українська Асоціація Меблевиків.

Меблі стали основою сімейного бізнесу для Івана та Тетяни ще до того, як вони почали їх виробляти, створивши компанію «ESTECO». Спочатку на меблевий ринок потрапив Іван, працюючи продавцем в українському представництві однієї литовської меблевої компанії. Згодом у подружжя зʼявилася можливість увійти у вітчизняний меблевий ритейл власною торговою компанією «COMFORTZONE», яка й досі є діючою й так само продає імпортовані меблі.

– Постачаючи й продаючи імпортні меблі, ми нерідко мали випадки, коли клієнтів не влаштовувала їхня стандартизація: вони потребували індивідуалізованих вирішень своїх потреб, – аргументує Іван Савула прихід до власного меблевиробництва. – І стало очевидним, що задовольнити такі нестандартні запити ми зможемо, або звертаючись за меблевиробними послугами до якихось меблевих компаній, або власними виробничими потужностями. Вибрали друге й започаткували своє меблеве виробництво, залишаючись при цьому активним гравцем на вітчизняному меблевому ринку в якості постачальника й продавця імпортних меблів.

Із самого початку компанія «ESTECO» була націлена на те, що й зараз є основою її виробничої діяльності: на реалізацію комплексних меблевих проєктів у ринковому сегменті В2В. Від виробництва офісних меблів під замовлення поступово перейшли  до умеблювання готельних приміщень, спортзалів, інших комерційних обʼєктів.

Реалізувавши вже сотні індивідуалізованих меблевих та інтерʼєрних проєктів, прийшли до розуміння того, що варто виробляти й стандартизовані меблі, тобто й серійно меблювати. Аби розширити свої пропозиції ринку, вийшовши за межі його В2В-сегменту. Налагодження такого виробництва, безперечно, стане важливим етапом у розвитку компанії. Для цього уклали угоду з відомою українською дизайнеркою, творчу потенцію якої добре знаємо, бо реалізовували з нею вже не один комерційний проект. Вона й розробить для нас лінійку серійних меблів у середньому чи середньому плюс ціновому діапазоні.

– Тобто, власних штатних дизайнерів компанія не має?

– У нас ніколи не було в тому потреби. Ми завжди позиціонували компанію, як технічного виконавця з торговою маркою «ESTECO» авторських проєктів дизайнерів, які були нашими клієнтами.  Така співпраця завжди цілком влаштовувала обидві сторони –  а ми вже були в партнерських взаєминах із десятками й дуже іменитих, й не менш відомих українських дизайнерів та архітекторів.

– Ваша інтернет-мережева активність, зокрема змістовна сторінка в «фейсбуці», котра регулярно наповнюється інформацією про здобутки компанії, дає зрозуміти, що ви все ж не обмежуєтеся виключно В2В-проєктами. Не проти умебльовувати й житлові приміщення.

– Трапляються й такі дизайнерські замовлення. Якщо вони для нас не лише вигідні, а й цікаві в творчому й технологічному сенсі, то беремося й за них. Це нас збагачує досвідом, розширює наші виробничі горизонти. Але самі спеціально такі проекти не шукаємо, фокусуючись на тому, що для нас звичніше, в чому у нас більше напрацювань.

– Давайте повернемося до конкурсного проекту. Чим він був для вас особливим?

– Завданням компанії було – створити комфортний простір для роботи та відпочинку 220 офісних працівників. Для цього облаштували зручними й функціональними меблями робочі зони, кабінети та переговорні кімнати. Перевдягальні обставили шафами для зберігання особистих речей, аби максимально задовольнити потреби кожного співробітника. Отже, працівники ФК «Дарниця» отримали 3600 квадратних метрів сучасного офісного простору, де комфорт та ефективність роботи на однаково високому рівні.

Жоден офісний працівник не проводить вісім годин робочого часу,сидячи за столом. Тому важливо, щоб всі зони були обладнані для можливості комфортної роботи,зокрема й стоячи. Це стосується й обідньої зони та зони відпочинку. Важливо, щоб біля кожного столу були розетки та місце, куди поставити ноутбук. Це дозволить обирати, де працівнику буде зручніше й ефективніше працювати. І ми такі сучасні вимоги замовника до організації робочого простору цілком задовольнили. 

– Ну, що ж, залишається побажати, аби ваш конкурсний проєкт був належно оцінений, а якщо він виявиться ще й переможним, то це буде вашим вагомим здобутком у ювілейному році.
– Дякую.

Share This: