fbpx

УАМ в обличчях: історія про співіснування та здорову конкуренцію українських та китайських меблів. Розповідає Фелікс Селітрин, керівник компанії «DAO SUN»

Китайські меблі створюють здорову конкуренцію вітчизняним

Компанія «DAO SUN» із Дніпра – одна з небагатьох представників вітчизняного меблевого ритейлу у складі Української Асоціації Меблевиків. Була створена 2005 року з метою імпорту й продажу меблів китайського виробництва. Цим і займається досі, хоча з певного моменту почала супутньо розширювати свої пропозиції й меблевими виробами та товарами меблевого призначення від українських виробників – мʼякими меблями, корпусними, садовими. Продає й матраци. Таким чином із скромного імпортера меблів на початках компанія переросла в потужного вітчизняного меблевого ритейлера, який має статус Торгового дому, що реалізує меблі під однойменним брендом.

За час, що компанія  займається меблевим імпортом, співпрацюючи з десятками азійських меблевиробних компаній, вона допомогла тисячам українських сімей умеблювати свої помешкання добротними й доступними за ціною сучасними меблями, які задовольнили їхні естетичні смаки й функціональні потреби. Але не тільки завдяки цьому вигідно купувати меблі «DAO SUN». Торговий дім максимально лояльний до своїх клієнтів і всіляко їх заохочує: продає меблі в кредит на вигідних для покупця умовах, передбачена безплатна доставка придбаних меблів як для жителів Дніпра, так і доставка в будь-яке інше місто України; покупець може протягом року повернути придбаний предмет, якщо з якихось причин він перестав його влаштовувати, ритейлер активізує інтерес потенційних покупців до своїх меблевих пропозицій, пропонуючи суттєві знижки (в кінці року, приміром, можна скористатися «чорнопʼятницьким» обвалом цін); крім того практикує й інші заохочуючі торгові акції.

– Чим вигідно імпортувати й продавати китайські меблі? – ми поцікавились в керівника компанії Фелікса Селітрина.

Передусім тим, що китайські меблярі оперативніше, ніж часто вітчизняні, відгукуються на потреби клієнтів. У них практично відсутні поняття «у нас такого немає» чи «ми такого не можемо». Вони дуже швидко реагують на потреби світового меблевого ринку, на меблеві тенденції й галузеву моду: тільки-но зʼявиться якась новація –  через два тижні вони вже пропонують її власний варіант. Таким чином китайські меблі на українському ринку створюють здорову конкуренцію нашим, примушуючи українських меблярів бути такими ж мобільними, такими ж щедрими на асортиментні пропозиції. Одним словом, примушують, як китайці, «могти все», аби лише задовольнити запит клієнта.

Загалом торговий бізнес,  і зокрема продаж імпортованих меблів,  складається із багатьох чинників: тут і вигідні цінові параметри (ми орієнтуємося на середній та середній плюс сегменти), й широка асортиментна лінійка, й оборотність коштів. І коли все це разом складаєш і аналізуєш, то виходить, що справді вигідно торгувати китайськими меблями. Попри те, що існують і складнощі – в якій справі без них обходиться?! – розповідає пан Фелікс.

– І в чому ж найдошкульніші для вас?

– У доставці товарів із Китаю. Ми використовуємо для цього морський транспорт, а його послуги все дорожчають й дорожчають. Інша проблема – брак. Трапляється – чого гріха таїти. Інколи виробники компенсують наші збитки через це, інколи не вдається їх переконати це зробити, – ділиться досвідом керівник компанії.

– Які столи та стільці, що є основою вашого імпорту з Китаю, нині найбільш ходові на нашому ринку? Тобто, з яких матеріалів? Масиву?

Та ні. Якраз виробів із натурального дерева продаємо мало. Багато – із використанням МДФ, скла, металу. Тут проста торгова залежність: що краще продається, того й закуповуємо більше.  

Зараз пропонуємо ринку столи з керамічним покриттям  стільниць. Це досить нова наша пропозиція. Привабливий блискучий їхній вигляд – це не найголовніша перевага столу з керамічною поверхнею. Керамічне покриття має ще низку беззаперечних переваг: його неможливо забруднити, складно подряпати, поверхня матеріал не вбирає рідини, жиру і фарбувальних речовин, тому не залишається плям; завдяки високій міцності не пошкоджується при контакті зі столовими приборами.

Кераміці не страшні температурні коливання: можна сміливо ставити на стіл гарячі страви та напої, назавжди забувши про підставки, – продовжує пан Фелікс.

– Який інтерес має компанія у членстві в УАМ?

Компанія набула статусу Торгового дому, зміцнила свої позиції на ринку і завдяки тому, що не обмежилася продажами тільки імпортованих меблів, а й розширила пропозицію за рахунок виробів вітчизняного виробництва. А з такими постачальниками краще налагоджувати взаємовигідне партнерство, будучи з ними в одній асоціації, – стверджує свої наміри пан Фелікс.

Share This: