fbpx

«УАМ в обличчях»: як бути постачальником, виробником, дропшиппером та надавати сервіси для меблевиків? Розповідає СЕО компанії «Залізо», Наталія Ніколаєнко

Меблевий «лофт» від «Заліза»

Людині, котра не знається  в сучасному меблярстві, видалося б дивним, що повноправним членом асоціації меблевиків, які традиційно мають справу з деревом і деревними матеріалами, є компанія з промовистою назвою «Залізо». Але сучасне меблярство давно вже вийшло за межі традиційного, і до меблярського цеху нині належать і ті, хто виключно обробляє скло, і ті, хто має справу лише з металом. А найчастіше сучасне меблярство практикує поєднання в меблевих виробах різних матеріалів: дерева, металу, скла, пластиків, каменю.

Миколаєвське ТОВ «Залізо» якраз із таких «комбінаторів»: в основі його меблів метал в поєднанні із деревними елементами: приміром, якщо це столи, то підстілля металеві, а стільниці з ДСП. Наталія Ніколаєнко, чинний керівник компанії, або як зараз це називають – СЕО, докладніше розповіла про специфіку «Заліза»:

– Компанія молода (нам лише два роки), але на вітчизняному ринку вже заявила про себе вагомо й авторитетно. Свідченням чого є й цілий ряд вигідних тендерних продажів  нашої продукції.  Задумувалися, як виробник і постачальник для  меблярських компаній металевих комплектуючих: каркасів, рам, основ, інших металевих меблевиробних елементів. Із цього й починали, але вже скоро збагнули, що могли б паралельно на базі своїх же каркасів самостійно й меблювати, налагодивши як виробництво меблів для дому, так і шкільних, садових, офісних, меблів для HoReCa. Так і стали справжніми меблярами, хоча функцію постачальника  металевих комплектуючих для партнерів-меблярів не втратили. Зараз одночасно розвиваємо обидва цих напрямки.  

Меблі, які продукує – і серійно, й під замовлення – компанія Наталії Ніколаєнко, найкращим чином вписуються в так звану індустріальну інтерʼєрну стилістику, більше відому  під назвою «лофт». Ввійшовши в моду, зокрема і в меблеву, в минулому столітті, цей «суворий» стиль упевнено  – так би мовити, «залізно»  – й досі утримує позиції, і компанія «Залізо» тим вигідно користується.

Втім, як кажуть, не металом єдиним. Компанія «Залізо», попри те, що деревообробка в неї не така технологічно всеохоплююча, як металообробка, здатна й на виробництво корпусних меблів із ДСП: шаф, комодів, тумб тощо. 

– Компаніям-партнерам – і не тільки меблевим – ви пропонуєте ще й такий сервіс, як порошкове фарбування металевих виробів та елементів…

– Так, хоча в основному ця операція є складовою нашого виробництва меблевиробних комплектуючих під замовлення. Ясна річ, що кожен такий виріб ми продаємо замовнику опорядженим в узгоджений із ним колір. Але трапляється  й таке, що нас просять пофарбувати не нами виготовлені вироби. Не відмовляємо. В такому випадку порошкове опорядження – це справді сервісна послуга.

Загалом колегам-меблярам із нами працювати легко й зручно. Зокрема  й щодо термінів виконання замовлень. Знаю аналогічні компанії, які дуже неохоче відступають від своїх базових зразків продукції, неохоче вдаються до переінакшення  своїх налагоджених виробничих процесів чи технологій. І  навіть, якщо для замовника треба розмір чогось збільшити чи зменшити хоча б на пʼять сантиметрів, то або відмовляються від таких замовлень, або збільшують термін їхнього виконання. У нас же не залежно від того, чи буде замовлене щось із наших серійних моделей , чи потрібен індивідуальний варіант, термін виконання замовлення незмінний. 

– З метою активізувати просування своєї продукції компанія пропонує бажаючим дилерську співпрацю на умовах дропшипінгу. Розкажіть  про таку форму дилерства: може, не всі члени нашої Асоціації про неї знають, а дізнаються, то й теж скористаються.

– Дропшиппінг (від англ. dropshipping – пряма поставка) – схема торгівлі, при якій реалізація продукції виробника здійснюється посередником (дропшиппером). Прибуток посередника формується за рахунок різниці між вартістю товару у виробника й ціною, за яку товар був проданий клієнту. Так, ця  схема торгівлі не обходиться без посередника, але тільки на етапі пошуку покупця для товару виробника, а от поставляє замовлений товар виробник кінцевому клієнту вже безпосередньо, без участі посередника. В цьому й особливість такої торгової схеми та її вигідність і для дилера, і для виробника. 

Share This: