fbpx

Українські меблі на виставках в Києві та Парижі одночасно

Виставка «Ukrainian Design Brands. Тотальна присутність», яку ми нещодавно анонсували, успішно стартувала в Києві. В цей же час проходить паризька виставка «Maison et Objet», на якій  у цифровому форматі представлено те, що демонструють у Києві (саме така двовимірність і визначає її особливість). Нагадаємо, що київський  варіант французької виставки реалізований на майданчику відкритої платформи  «KOOPERATIV» (вул. Січових стрільців, 23-а), а організатором її є агенція з дослідження й реалізації проєктів у сфері дизайну «Maino Design». 

 

У директора агенції «Maino Design» Сани Шевченко ми поцікавилися стартовим етапом виставки: чи все відбулося, як планувалося?

– Так, все гаразд. Церемонія відкриття київської виставки, як і належить такому заходу, була врочистою й людною. Прийшли не тільки представники компаній та партнери-співорганізатори, а й чимало дизайнерів та архітекторів, які є нашою традиційною цільовою аудиторією. Прийшли з дотриманням встановленого чорно-червоного дрес-коду (чоловіки в чорному, жінки  в червоному). І невипадково, бо червоний колір є кольором паризької виставки «Maison et Objet», котра, відбуваючись  цьогоріч у межах Паризького тижня дизайну – Paris Design Week у цифровому форматі через відомі обставини, підказала нам ідею проведення паралельно (тобто одночасно) такої ж виставки у Києві, але в традиційному демонстраційному форматі. Отож червоним кольором ми й засвідчили, що виставка «Ukrainian Design Brands» є фактично українським варіантом «Maison et Objet», оскільки демонструє ті ж українські експонати, що й паризька, але у фізичному вимірі. Червона доріжка, вистелена для церемонії відкриття, – теж була даниною традиції паризької виставки.

Учасників виставки небагато – десять, але – що важливо – частина експонатів, наданих ними, премʼєрні, тобто вперше демонструються саме у нас.

– Конкретніше розкажіть про віртуальний формат виставки.

Цю ідею реалізувати вдалося за допомогою можливостей технології (ІТ-програми) доповненої реальності, котра, як відомо, в цифровому вимірі дає максимально повне уявлення про віддалений фізичний предмет. Таким чином ми змогли влаштувати й віртуальний огляд виставки, організувати  віртуальні шоу-руми з можливістю продажів, які  будуть доступні професіоналам з усього світу, а українці вперше зможуть побачати те, що зазвичай експонується в Парижі.

– Про що свідчить підтримка вашої виставки Українською асоціацією меблевиків і чи важлива вона для вас?

Українська Асоціація Меблевиків на дизайн виставціПерш за все така підтримка не є випадковою, бо діяльність УАМ зокрема націлена й на сприяння продуктивному співробітництву українських меблярів з українськими дизайнерами. Ми також активно цим переймаємося, тому закономірно, що приклади такої колаборації демонструються на нинішній виставці. У межах виставки заплановані заходи, спеціально націлені звести українських дизайнерів з меблевиробниками для започаткування взаємовигідної співпраці. 

Головна мета нинішньої виставки, а особливо показ робіт українських дизайнерів і меблевиробників  на Паризькому тижні дизайну, – привернути увагу до українського предметного дизайну, довести, що він уже досяг міжнародного рівня. Отже виставка «Ukrainian Design Brands»  – свого роду візуальна декларація можливостей українського дизайну у співпраці з українським меблярством. А щоб продемонструвати найкраще, відбір учасників та експонатів був дуже прискіпливим та вимогливим, тому їх і небагато, тому виставка і має камерний характер.

– Сподіваємось, що вона не буде першою й останньою.

Паризька «Maison et Objet» проходить двічі на рік – у січні та вересні. Наступна січнева навряд чи відбудеться у звичному форматі, а буде, як і нинішня, знову віртуальною, тому ми, мабуть, у Києві знову продублюємо її традиційним експонуванням. Звісна річ, уже з новими учасниками. До речі, нинішня матиме продовження. 19 вересня у рамках виставкового проєкту пройде форум «Креатив на експорт». Спеціальний гість події, комерційний директор салону «Maison et Objet Гійом Прот розповість про експортні перспективи українського дизайну в Європі та світі, а українські дизайнери, експорт-менеджери та бренди поділяться новими успішними кейсами.

Члени Української Асоціації Меблевиків експоненти дизайн виставки

Серед тих небагатьох учасників, які експонують свої меблеві досягнення на виставці «Ukrainian Design Brands. Тотальна присутність» є й компанії-члени Української асоціації меблевиків. З їхніми керівниками ми поспілкувалися.

Леонід Співаков (компанія «Родинне дерево»):

Компанія «Maino Design» вже не перший рік сприяє участі українських креативних дизайнерських проектів у паризькій виставці «Maison et Objet», добираючи для цього зокрема й меблеві їх варіанти. Для вересневої виставки був відібраний серед кількох інших і наш новий меблевий проект  ORGANiC collection, який ми реалізували у творчій співдружності з харківʼянами – з бюро «RYNTOVT DESIGN.

Оскільки через пандемічні обмеження фізично предмети цієї колекції цього року не змогли потрапити до Парижу, компанія «Maison et Objet» вирішила продемонструвати їх разом із іншими  «наживо» у Києві, організувавши для цього виставку «Ukrainian Design Brands» (за назвою українського стенду на паризькій виставці). А на паризьку виставку, яка проходить у віртуальному форматі, надіслані оцифровані варіанти українських експонатів. Оскільки київський виставковий майданчик невеличкий, то ми представили три із одинадцяти предметів колекції.

Звісно, найбільш концептуально цікавих. Можна сказати, що участю в цій виставці ми анонсуємо свою нову колекцію, яка в повному складі в кінці вересня буде представлена в нашому оновленому шоу румі.

Що стосується нашої колекції в цифровому вираженні, то вже перші дні її відеодемонстації на порталі паризької виставки засвідчили: вона не залишилася непоміченою. Сигнали зацікавленості нею ми отримали вже з Франції, Чехії».

 

Андрій Руденко, співвласник меблевої фабрики «Kassone»:

Я впевнений: меблі треба створювати не тільки заради їхніх звичних функцій, заради оригінального дизайну, а й заради емоцій. Саме з таких позицій підходив до колекції  Break Free, яка й стала обʼєктом зацікавленості паризької виставки дизайну.

Колекція Break Free створена для тих, хто відважиться зробити свій інтер’єр екстраординарним. Епіцентр колекції — шафа, яка може модифікуватися від барної до гардеробної. Завдяки оригінальній дзеркальній технології Break Free, яка й дала назву колекції,  цей акцентний інтер’єрний об’єкт стає справжнім візуально-емоційним проривом в інший вимір. Саме ця шафа й представлена на виставці».

 

Валентина Васильєва та її «Atelier LILU»

Вони потрапили в цю добірну компанію завдяки ліжковому виробу  Sleep.Onnn Loft, придуманому для компанії, що спеціалізується на виробництві дитячих меблів, дизайнером Євгеном Литвиненком.  Це матеріалізована історія дитячої мрії про затишне горище – зону дитячих секретів і фантазій.

Ліжко Лілу

 

Надія Родіонова та компанія «ЛIВIНГ ВУД Україна»

Постачає на український ринок лакофарбову продукцію відомої торгової марки «Adler», за сферою своєї діяльності не відповідає змісту виставки дизайну, проте її керівник Надія Родіонова вважає, що її компанія причетна до того, що демонструють на виставці меблярі, адже продукція більшості  з них  опоряджена покривальними матеріалами «Adler».

Отже, хоч і опосередковано, але ми також представлені на виставці. І той факт, що для авторитетного паризького показу відібрані меблі, опорядженні продуктами «Adler», робить і нам честь.

Нагадаємо, що відвідати виставку можно 18 вересня 2020 всі дні, крім понеділка, з 11 до 18 години. Вхід вільний за попередньою реєстрацією.

Зареєструватися

19 вересня 2020 відбудеться Форум “Креатив на експорт”, участь у якому візьмуть відомі дизайнери, досвідчені меблевики та експортери, а також спеціальний гість заходу  комерційний директор салону Maison et Objet Гійом Прот.

Фото для публікації надано організаторами заходу.

Share This:

Подождите ...

Подписаться

Получайте самые новые новости с портала к себе на почту: