fbpx

Як українським виробникам меблів вийти на ринок Данії

23 березня 2021 року  Українська Асоціація Меблевиків у партнерстві з Посольством України в Королівстві Данія та Радою експортерів та інвесторів при МЗС України провели онлайн вебінар “Експорт до Данії”. 

Обговорили, які перспективи ринку, як українським виробникам меблів почати експортувати до Данії, де шукати партнерів, а також про залучення інвестицій в меблеву індустрію України. 

Посол України в Королівстві Данія Михайло Видойник розповів, що у 2020 році Україна експортувала до Данії меблів на суму майже $40 млн. Це п’ята частина загального експорту. При цьому зростання за рік становило + 23%.

Статистика свідчить, що у зв’язку із карантинними обмеженнями й неможливістю подорожувати мешканці країни минулого року тратили кошти на меблі, одяг, інші побутові речі. Така ж тенденція спостерігається і зараз. 

Важливо пам’ятати, що попри невеликий внутрішній ринок (населення Данії – 5,8 млн) данські бізнесмени активні на зовнішніх ринках. Вони продають меблі у всьому світі. Тож така співпраця відкриває великі можливості для українських виробників. 

У Данії – високі вимоги до якості продукції та ділової комунікації (спілкування англійською  обов’язково).

Пан Посол поділився особливостями співпраці з данцями. Він повідомив, що насамперед данські компанії під час пошуку партнерів звертають увагу на вебсайт. Ресурс має бути сучасним та мати повноцінну англомовну версію.

Сайт має містити:

  • каталог виробів,
  • інформацію про компанію, 
  • банківські реквізити, 
  • географічне розташування, 
  • інформацію про власників, 
  • відомості про наявні потужності, кількість працівників, обладнання,
  • перелік іноземних країн, з якими ви працюєте, 
  • інформацію про типи сировини та матеріали, з якими ви працюєте (МДФ, фанера, деревина),
  • контакти відділу продажів (саме тієї особи, яка знає англійську мову і може відповідати на питання).

“Данці планують наперед, на 3-5 років, тому, шукаючи партнерів, розраховують, що це буде стабільна довгострокова співпраця. Вони надійні та платоспроможні партнери”, – підкреслив дипломат. 

Посольство готове допомагати українським меблевикам у пошуках партнерів у Данії, а данським компаніям – з пошуком компаній в Україні. Якщо українські виробники бажають вийти  на данський ринок, можна надіслати презентацію своєї компанії, пропозицію англійською мовою на електронну адресу посольства. Її розішлють місцевим компаніям та асоціаціям. 

Також можна звернутися в Раду експортерів та інвесторів при МЗС України. Тоді запит буде розісланий по всіх посольствах у світі. 

Пан Михайло Видойник повідомив, що за участі Почесного консула України у Королівстві Данія Мортена Мунка розпочала роботу Українсько-данська торгова палата, яка буде допомагати в пошуку партнерів. Окрім того, підтримку готове надати Почесне консульство у м. Оутруп. 

Посол Королівства Данія в Україні Оле Міккельсен наголосив, що стосунки між державами – це також стосунки між людьми та бізнес-контакти. В Данії проживає близько 15 тисяч українців. На українському ринку працює близько 300 данських компаній. 

Меблі – значний конкурент у дансько-українських комерційних стосунках. І одні із найбільших інвесторів Данії в Україну – це інвестори саме у меблеву індустрію. 

Нещодавно було анонсовано, що данський виробник меблів Hjort Knudsen збирається інвестувати 11 млн євро в підприємство з виробництва дизайнерських меблів в Рівному.

Пан Посол закликав не сумніватися і звертатися в посольство, тих, хто прагне вести бізнес у Данії.

Оксана Донска, член Правління Української Асоціації Меблевиків, CEO виставки FUBE презентувала меблеву галузь України. 

Вона розповіла, що українська меблева індустрія росте дуже швидко. Упродовж останніх 5 років експорт зростає на 13, 5% щорічно. Україна експортує в 119 країн. Більш ніж половина експорту йде в Польщу, Німеччину та Данію. Україна – це хороше джерело сировини, робочої сили та технологій. Українські виробники створюють конкурентоспроможні продукти. 

“Ми сильні в сегменті мас-маркету. Ми створюємо товари для DIY-мереж,  для великих мережевих меблевих магазинів, Також сильні у виробництві елітних меблів. Ми пишаємось тим, що українські меблі є у головному офісі Facebook в Лондоні, Сенаті Республіки Узбекистан, таких міжнародних готельних мережах як Hilton, Radisson Blu, у палацах та приватних резиденціях”, – наголосила пані Донска. 

Українські меблі продаються у великих мережах – Ikea, Ашан, JYSK, Praktiker, METRO, Епіцентр. Також на таких онлайн торговельних майданчиках, як Amazon, Ebay, Wayfair, Alibaba, Rozetka.

Українська Асоціація Меблевиків включає 257 компаній, які разом утворюють понад 60% українського ринку меблів. Річний оборот компаній-членів УАМ становить $1,7 млрд. До Асоціації входять виробники, постачальники, дизайнери, ритейлери. 

Також вона розповіла про виставку Furniture of Ukraine Business Expo, яка відбудеться 15-17 червня 2021 року онлайн і офлайн. Сьогодні на виставку уже зареєструвалися 1700 бізнес-відвідувачів із 52 країн. 

Переваги виставки у тому, що 

  • вона збере багато великих виробників меблів в одному місці,
  • тут будуть контакти з власниками і керівниками підприємств,
  • працюватиме вебплатформа та мобільний додаток,
  • іноземні байєри можуть скористатися програмою Hosted Buyer Program, яка реалізовується завдяки підтримці американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в межах Програми «Конкурентоспроможна економіка України». 

Project-manager Українсько-данської торгової палати Антоніна Лес Мюллер розповіла про головну мету створення палати – стати ключем до вирішення важливих завдань бізнесу на незнайомому ринку Данії. 

“В Данії існують високі стандарти якості та виробництва меблів. Меблева галузь є високорозвиненою і технологічною.  Інтер’єр, дизайн, меблі, світло – культові слова в Данії, що створює високу конкуренцію”, – сказала вона.

Торгова палата допомагатиме знаходити партнерів для розміщення замовлень і купівлі готової продукції, надаватиме інформаційну, аналітичну, юридичну, експертну підтримку. Проводитиме заходи для поширення знань про культуру та бізнес-традиції в Данії.

Stig Leander, засновник та CEO компанії Leander A/S , яка експортує свою продукцію до 40 країн світу і вже рік виробляє меблі на підприємстві у місті Славута в Хмельницькій області дав поради для  тих, хто хоче працювати на ринку Данії. Ключові – це ведення комунікації англійською мовою та знання і розуміння вимог до якості меблів.

Steen Laursen, директор підприємства Hjort Knudsen Ukraine, поділився успіхами компанії. 

“Ми багато інвестуємо в Україну. Наше виробництво виросло у три рази за останні чотири роки”, – розповів він.

Окрім того, підприємство навчає своїх працівників стандартам виробництва, вкладає в їхній професійний розвиток. Таким чином прагне, щоб працівники залишались в Україні, а не  виїжджали  за кордон. 

Генеральний директор ‘NordicUkraineinvest’, директор офісу по країнам Скандинавії Леся Ігнатик-Еріксен порадила виробникам робити запит до конкретного партнера у Данії на перелік сертифікатів, які він вимагає. В цілому, стандарти такі ж, які в усьому Євросоюзі, однак можуть бути нюанси у кожному окремому випадку. 

Також перед підписанням контракту, зауважила вона, варто зробити взірець і картку продукту, в якій потрібно чітко зафіксувати критерії приймання продукції. Саме за ними слід налагоджувати виробництво. 

Почесний консул України у Королівстві Данія Мортен Мунк підкреслив, важливість комунікації та прозорості бізнесу. 

Отож, якщо ви прагнете експортувати меблі до Данії, то варто 

  1. вивчити вимоги до стандартів якості меблів та виробництва у Данії,
  2. мати сайт та презентації англійською мовою,
  3. дотримуватися правил ділової комунікації з данськими партнерами, 
  4. знати англійську мову. 

Дипломатичні установи та приватні консалтингові компанії відкриті до співпраці з українськими виробниками. 

Презентація FUBE - 2021

Ukraine – on its way towards Europe!

 

Share This: