fbpx

Новинний дайджест

  • Експортні можливості для українських товаровиробників покращаться
  • Мета «Мети» – підтримка українського бізнесу
  • «Укрзалізниця» готує зміни в тарифікації вантажних перевезень
  • Новий кухонний продукт від компанії «GTV»
  • «ІКЕА» сприяє підготовці польських дизайнерів

Про те, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним та цікавим для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Європейська Комісія внесла зміни до індикативних мап Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), включивши в неї українські логістичні шляхи. Натомість виключила російські та білоруські маршрути. Це рішення є стратегічним кроком у процесі інтеграції України в ЄС та сприятиме реалізації ініціативи «Шляхи солідарності» щодо експорту української продукції та доставки гуманітарної допомоги в Україну.

До індикативних мап Транс’європейської транспортної мережі (TEN-T) внесли такі зміни:

  • Північно-Балтійський коридор продовжено через Львів та Київ до Маріуполя;
  • Балто-Чорноморсько-Егейський коридор продовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси;
  • коридори Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай проходитимуть через Львів.

Включення логістичних маршрутів до мережі TEN-T дозволяє серед іншого розвивати мультимодальні перевезення, зменшити логістичні витрати, підвищити якість послуг при перевезенні товарів.

2. Корпорація «Meta» запускає спеціалізований навчальний центр підтримки для українського бізнесу з програмою допомоги для відновлення економіки країни, адже за даними програми розвитку Організації Обʼєднаних Націй через вторгнення Росії багато українських підприємств або повністю закрилися, або змушені працювати не на повну силу. Передбачені різноманітні освітні безоплатні ресурси для українських бізнесменів. А ще «Meta» планує виділити 1,5 млн. доларів для того, щоб українські малі та середні підприємства могли проводити рекламні кампанії на платформах корпорації.

3. «Укрзалізниця» готує зміни щодо зближення тарифних класів у вантажних перевезеннях. Планується спрощення процедури тарифоутворення, аби зробити тариф єдиним незалежно від того, який вантаж перевозитиметься. Розробляються коефіцієнти, які будуть збільшувати  або зменшувати вартість перевезення. Наприклад, при маршрутизації діятиме  коефіцієнт зменшення,  при перевезенні небезпечних вантажів або негабариту — коефіцієнт збільшення. «Укрзалізниця» не планує загального підвищення рівня вантажних тарифів у ході реалізації цієї реформи. Втім, після уніфікації для низьковартісних вантажів витрати на перевезення можуть збільшитися, а для високовартісних, навпаки,  скоротитися.

4. Грамотно організований простір всередині шаф полегшує повсякденну роботу на кухні, а також підтримання порядку. Одним із рішень при оснащенні шаф є, як відомо, карго-кошики, тобто висувні системи з полицями.

Відомий виробник кухонних наповнень – компанія «GTV» вивела на ринок новинку – карго-кошик Movix Pro, що відрізняються високою якістю та естетичним виконанням. Пропонується широкий вибір кошиків за розмірами. Доступні пʼять варіантів ширини: 150, 200, 300, 400 та 500 мм. Завдяки цьому їх можна пристосувати до будь-якої ніші та використовувати практично на кожній кухні. У розмірах 150-200 мм кошики встановлюються на напрямні з лівим або правим кріпленням. Що стосується важчих кошиків, шириною 300-500 мм, то передбачене діагональне кріплення, тобто одна напрямна кріпиться з правого боку внизу, а інша з лівого боку вгорі.

Кошики також різняться за вантажопідйомністю. Вузькі кошики 150-200 мм можна завантажувати до 15 кг, інші  – до 20 кг. Кутові кошики Movix Pro є універсальними, що означає, що їх можна встановити так, щоб кошики висувалися ліворуч або праворуч.

5. Студенти факультету дизайну інтер’єру з Університету підприємництва та адміністрації в Любліні в рамках предмету «Народне будівництво та народна культура Центральної та Східної Європи» створили унікальну колекцію меблів, прикрашених традиційними народними візерунками регіону. Вони працювали над вживаними меблями, які постачало польське представництво концерну «IKEA».

Мета  проєкту  – познайомити підприємців з амбітними студентами. Це чудова можливість для молодих, розправити свої творчі крила, а для підприємств – можливість працювати з креативними, повними свіжих ідей дизайнерами-початківцями.

Share This: