fbpx

Новинний дайджест

  • Програма доступних кредитів починає діяти
  • На порозі будівельного буму
  • Тіньова зайнятість в Україні
  • Що меблярам готує новий рік?
  • «IMM Сologne 2020»: білоруський досвід

Все, що відбулося минулого тижня в Україні та світі і що є актуальним для меблевика, читайте у нашому дайджесті:

1. Кабінет Міністрів України схвалив постанову, яка дозволяє запуск програми доступних кредитів для бізнесу вже з 1 лютого. Програма призначена для тих, хто хоче розпочати або розширити власний бізнес. Відомо, що державна програма підтримки малого та середнього бізнесу дасть змогу отримати кредит від держави на суму до 1,5 мільйона гривень.
Перший етап реалізації програми – забезпечення доступних кредитів для власної справи під 5%, 7% та 9%:
5% для діючого або нового бізнесу, який створить щонайменше два робочих місця;
7% – для нового бізнесу або діючого з виторгом до 25 мільйонів гривень, який не створює нові робочі місця. Але якщо наймається новий працівник, то за кожного ставка знижуватиметься на 0,5%;
9% – для тих, хто вже працює, має виторг від 25 до 50 мільйонів і хоче розширити власну справу.

2. Минулого року будівництво в Україні, зросло на 20% у порівнянні з 2018 роком. За даними Держстату, зростання обсягу будівельних робіт відбувалося в усіх категоріях будівництва: у житловому будівництві на 3%, в нежитловому – 27,4%, в інженерному – 23,3%. У житловому будівництві зростання становило 3%, в нежитловому – 27,4%, в інженерному – 23,3%. Найбільш істотне зростання спостерігалося у Вінницькій, Чернігівській і Миколаївській областях. У Києві зростання обсягів будівельних робіт у 2019 році збільшилося 24% – до 41,2 млрд. грн. Відомо, що з держбюджету на будівництво виділено 40,6 млрд. гривень.
Не секрет, що така статистика відрадна для меблярів: чим більше будується, тим більше продається меблів.

3. Проблема тіньової зайнятості для України залишається однією з найбільш злободенних. За оцінками Державної служби України з питань праці, на кінець 2019 роки без офіційного працевлаштування в країні працювало кілька мільйонів громадян.
Значні регіональні відмінності в рівні тіньової економіки. Від 10% у Києві та Київській області до 49% у Чернівцях і Рівному. За словами експертів, тіньова зайнятість – це і ризики, й деякі переваги. З одного боку, тіньова економіка – це величезний корупційний складник, а з іншого – певний компенсатор фінансових і економічних шоків, особливо для малого та середнього бізнесу. Є очікування, що новий закон «Про працю» зменшить рівень тінізації на ринку праці.

4. Аналітики світових меблевих ринків, зробивши аналіз меблевого ринку 2019 року й особливо його останніх тенденцій, дійшли висновку, що меблева галузь всебічно залежатиме від цифрових технологій. Існує прогноз, що «на коні» цьогоріч будуть ті виробники, які мають комплексну стратегію об’єднання стаціонарної та цифрової платформи реалізації меблів. У Німеччині вже прогнозується, що понад 5-8 тисяч стаціонарних меблевих салонів до кінця року покинуть ринок. У сучасній конкуренції залишаться ті, хто зверне особливу увагу на зміну поведінки покупців, для яких при виборі товару уже бренд виробника не відіграє вирішальної ролі – меблі вибирають частіше за споживчими якостями, а не за маркою фабрики. В таких умовах виробники й продавці мають шанс завоювати довіру та лояльність клієнтів, демонструючи на цифрових платформах сучасні та інноваційні підходи.

5. На січневій виставці в Кельні білоруські меблеві підприємства, крім безпосередньо меблів і матеріалів для меблевого виробництва презентували й свої технічні можливості для виконання замовлень на виготовлення меблів за заданими параметрами. Сьогодні вже багато білоруських підприємств виробляють меблі за ескізами європейських замовників, таких як «IKEA», «JYSK», «ОТТО», «XXXLutz» та інших. Цей досвід динамічно поширюється, відповідно й нарощується експортний потенціал білоруських меблярів.
Участь білоруських меблевих підприємств у кельнській виставці – цільовий проект. Минулорічний досвід, коли підприємства вперше виставилися на великому єдиному стенді під маркою «Made in Belarus», довів, що позиціювання єдиного бренду білоруських меблів дає набагато більший ефект, ніж просування окремих марок або виробників. Тому прийнято рішення регулярно брати участь у найбільших міжнародних виставках з єдиним білоруським стендом.

Share This:

Подождите ...

Подписаться

Получайте самые новые новости с портала к себе на почту: