fbpx

«УАМ в обличчях»: історія високого меблярства, започаткована в «гаражі». Розповідає Андрій Варениця, власник компанії «Varenycia Manufacture»

Закономірності в меблярській біографії Варениці

Писати ознайомчу статтю про компанію «Varenycia Manufacture», яка виробляє у Львові меблі преміум-класу, виявилося напрочуд просто й приємно: немало вже про неї написано в різних галузевих виданнях і знято відеоматеріалів. І все одно довелося телефонувати в компанію: мовляв, приділіть увагу й нашому інформаційному запиту. Приділили – і от маємо ще одну розповідь про Андрія Вареницю, його, компанію, її команду та продукцію.

Дивно б сталося, якби  учень, улюбленим предметом якого було в школі трудове навчання, став, скажімо, біологом чи філологом, а от меблярем – закономірно. Ним Андрій Варениця врешті і став. Передувало тому навчання в училищі та в лісотехнічному «виші», де здобув фах дизайнера меблів. Звісно, дизайнер, який спромігся створити  власне  меблевиробництво, не міг задовольнитися меблевим ширвжитком, тому орієнтація на меблі високого класу – чергова закономірність в біографії Андрія. Хоча й «гаражне меблярство» обминути таки не вдалося. І не дивно. Така вже наша особливість у цій справі, що дорога у високе меблярство для багатьох, хто його прагне, пролягає через «гараж». 

Хочете ще закономірність? Ну от вам ще така: Варениця для заміської локації своєї компанії  вибрав місце і приміщення – не спеціально, але так воно вже вийшло, – в якому колись була родильня для телят. Закономірність у тому, що приміщення  не втратило свого первинного призначення – тепер тут народжуються меблі.

Про те, що «Varenycia Manufacture» є авторитетним меблярським брендом, свідчить і така деталь: австрійська фурнітура, високого касу, яку використовує компанія в своїх меблях, брендована її логотипом.  Для архітекторів та дизайнерів інтерʼєрів, які є основними замовниками індивідуалізованих меблів, на виробництві яких і спеціалізується компанія, така деталь багато про що говорить. 

Спілкування з клієнтами навчило Андрія, що імідж, довіру до компанії формує не тільки її висококласна продукція, а й те, я в яких умовах вона виробляється й презентується кінцевим замовникам. Саме тому цим, здавалося б, другорядним, супутнім речам та обставинам почала приділятися пильна увага. Приміром, офіс. Донедавна мали непоганий – багатьох такий задовольняв би ще довго, Вареницю  – ні. Нині офіс оновлений за детально продуманим проєктом – і для більшої зручності працівникам,  і для кращої презентабельності для гостей. Все тут до ладу: впорядковане, що потрібно, під рукою. Навіть кольори підібрані, аби були максимально «дієвими»: одні концентрують увагу, сприяють роботоздатності (в приміщені, де працюють конструктори), інші сприяють атмосфері довірливості  (в кімнаті для перемовин), а в їдальні компанії – ті, що благоприємні для травлення. 

Офіс «Varenycia Manufacture» – він же й своєрідний шоу-рум. Упорядкований  функціонуючими меблями власного виробництва, які повною мірою дають зрозуміти, на що здатна ця компанія, який рівень її меблярства. Андрій коментує це так: «Зважаючи на динаміку модельної й стильової змінюваності меблів, які виробляємо, ми зрозуміли, що не буде ефективної користі від традиційного шоу-руму, де періодично здуватимемо пил із виробів, що були чимось новим для нас пʼять років тому. Вони і нас задовольнятимуть, і клієнтів з індивідуальними смаками й запитами».

З огляду на те, що «Varenycia Manufacture» невпинно розвивається, один із гостей запитав: мовляв, а, приміром, років через два, якщо я знов до вас завітаю, чим зможете мене здивувати? На що Андрій відповів напівжартома-напівсерйозно: «Щоб вас наступного разу не втомлювати, ми рухатимемося – і  не тільки територією – на електросамокатах»

Share This: