fbpx

“УАМ в обличчях”: Інтерв’ю з Тетяною Кравець, керівник ТОВ «Клейберіт-УКРАЇНА»

Рубрика “УАМ в обличчях”: Інтерв’ю з Тетяною Кравець, керівник ТОВ «Клейберіт-УКРАЇНА»

Колектив успішність забезпечує, продукт її гарантує

 

Під цією рубрикою ми розповідали про різні складові успішності компаній, що в складі Української асоціації меблевиків. Те, про що йтиметься у цьому вступному абзаці, не назвеш складовою успіху, це радше – переконливий показник успішності компанії. Якщо компанія спроможна бути партнером корпоративних заходів Асоціації, то в її успішності сумніватися не доводиться. Партнером цьогорічної літньої Welcome party УАМ виступила компанія «Клейберіт-УКРАЇНА», дочірній підрозділ німецької компанії «KLEBCHEMIE M.G.Becker GmbH & Co. KG», знаного виробника клейових систем та розробника технологій їхнього ефективного застосування.

Звісно, Тетяна Кравець, керівник ТОВ «Клейберіт-УКРАЇНА», цим не хвалилася, коли ми говорили з нею про успішність компанії, але ми добрих справ не забуваємо й, користуючись нагодою, дякуємо їй за таку доброчинну допомогу меблярській спільноті.

– Назву три найвагоміших чинники нашої успішності: це – вдало підібраний, добре згуртований, висококваліфікований колектив, який цю успішність забезпечує, високоякісні продукти, котрі її гарантують, а також це – наша чесність і відкритість у взаєминах із клієнтами, котрі для нас – насамперед, ділові партнери.

– Про взаємини з клієнтами прошу розповісти докладніше.

– Коли говорити про чесність та відкритість, то ось такий приклад. Якщо клієнт до нас звертається з якоюсь особливою клейовою потребою, і ми розуміємо, що реально не в змозі з об’єктивних причин йому допомогти на високому технологічному рівні, то не візьмемося «допомагати» абияк, тільки б не втратити клієнта. Бо то буде хибна вигода: клієнт все одно буде втрачений та ще й стане носієм недоброї слави про компанію. 

У випадку, коли ми не беремося за справу, то допомагаємо тим, що радимо, хто б міг би реально допомогти в такій ситуації, якщо самі справді не бачимо рішення.  Але нерідко пропонуємо інший, правильніший підхід до вирішення проблеми, яка виникла у потенційного клієнта, аргументовано переконуючи, що він, так би мовити, не з того кінця взявся для її вирішення. Що є краще, ефективніше, а часом і дешевше її вирішення, про яке він не знає, а ми, обізнані з клейовими технологіями до дрібниць, бачимо вихід із неординарної ситуації.

Пріоритети в діяльності компанії напряму пов’язані з тими складовими успіху, які назвала пані Тетяна. Що стосується колективу, то тут в пріоритеті постійне вдосконалення професійного рівня працівників. Всіма ефективними засобами: навчанням, стажуванням, проведенням майстер-класів, семінарів на теми їхньої спеціалізації.  Оскільки «Клейберіт-УКРАЇНА» не просто продавець клеїв і навіть не дистриб’ютор виробника, а його український підрозділ, то все те, що проводить материнська компанія для своїх працівників – докладне знайомство з новими продуктами та технологіями їхнього використання,  торгові новації тощо – обов’язкове для осягнення й українськими представниками компанії.

Значна увага приділяється в компанії і всьому тому, що підвищує рівень лояльності до неї працівників. Якщо їхні життєві стремління максимально  співпадатимуть з інтересами компанії, то і їхня робота в компанії буде максимально ефективною. Вигідність тут взаємозумовлена.

– Можна сказати, що компанія, яка в статусі дочірньої у виробника, апріорі буде успішнішою, ніж та, яка в статусі дистриб’ютора?

– В принципі так, але все ж тут визначальним фактором є політика виробника. Що стосується нашого – компанії ««KLEBCHEMIE» – то в неї практично однакове ставлення й поцінування, що дочірніх підрозділів, що дистриб’юторських представництв. Ми ж у вигіднішому становищі через іншу обставину: у дистриб’юторів зазвичай кілька постачальників, тому вони так досконало й глибоко не знають продукти, як знаємо ми продукти одного виробника. Часто вони продають лише клеї, а ми – клейові вирішення: продукт плюс ефективну технологію його застосування у відповідності з індивідуальною специфікою клейових потреб клієнта. Тобто ми продаємо клієнту вирішення його клейової потреби.

Для цього спочатку вивчається потреба, з’ясовується, які є в клієнта технічні можливості для її вирішення. Якщо їх недостатньо або вони застарілі, пропонуємо придбати необхідне обладнання. Навчимо користуванню ним, якщо клієнт дослухається до наших порад. Якщо все добре: клієнт затвердив запропоновану клейову систему, то наш технолог береться налагодити клейовий процес на виробництві клієнта як прикладі одиничного виробу, так і серійної, потокової партії. Докладно розповість про всі нюанси процесу, на які треба звертати увагу для уникнення браку при склеюванні. Убезпечити клієнта від клейового браку – для нас є обов’язковим і дуже відповідальним завданням. У цьому наша суттєва конкурентна перевага.

Компанія вигідно відрізняється від аналогічних «клейовиків» і тим, що береться за виготовлення специфічного продукту під нестандартну потребу клієнта, якщо продукти її стандартної лінійки не зовсім годяться. У більшості випадків такі рішення є інноваційними.

Успішність компанії не є сталою категорією. Її весь час треба підтверджувати, підтримувати, розвивати. У зв’язку з цим ТОВ «Клейберіт-УКРАЇНА» не могло знехтувати можливостями відомих методик ефективного, бережливого господарювання й безперервного вдосконалення  – «кайдзен» і lean. Тим більше будучи членом УАМ, де ці питання  завжди на порядку денному. З минулого року компанія почала практичне запровадження удосконалюючих процесів – безупинного, покрокового покращення, пошуку виробничих втрат та їх усунення. Результат: стало очевидним, що можна не збільшувати штат працівників у відповідності із збільшенням обсягів продажів, як робилося досі. Вдосконаливши організацію роботи, зокрема кожного працівника на його робочому місці, проаналізувавши до дрібниць зміст кожної операції,   можна цілком справлятися наявними силами. 

Компанія «Клейберіт-УКРАЇНА» має членство не лише в нашій УАМ, оскільки її клейові системи затребувані промисловцями різних галузей. Тетяна Кравець не вважає, що цей факт є таким вже значимим для успішності її компанії, втім визнає, що компанія, яка має підтримку кількох асоціацій,  впевненіше почувається на ринку й має більший потенціал для розвитку. 

Share This: