fbpx

Відгуки учасників LEAN туру УАМ на Закарпаття 2021

Хоча на вулиці вже осінь і холодно, ми хочемо згадати наш теплий літній LEAN тур на Закарпаття та поринути в атмосферу поїздки.

Переповненими враженнями повернулися учасники LEAN туру на Закарпаття. З декількома з них ми поспілкувалися.

 

 

Олег Мажніков, ТОВ «Фабрика меблів «БІС-М»:

– Я вперше брав участь у такому турі, але, мабуть, не в останнє. Що зрозумів передусім: перед тим, як почати впроваджувати lean-процеси, потрібно чіткіше структуризувати, впорядкувати своє виробництво. І з чого слід починати конкретно таке впорядкування, я вже знаю. На кожному деревообробному виробництві, де побували, є свої особливості, але основа для lean скрізь одна, і вона для мене зараз найбільш важлива.

 

 

 

Олександр Шевченко, компанія «Браммер»:

– У практичному сенсі зануритися в lean – це тільки одна корисна складова цієї поїздки. Для мене не менш потрібними були й нові знайомства, й можливість знайти для компанії нові ринки.  Не зайвою для того, аби трохи відволіктися від справ, була відпочинково-пізнавальна програма туру, емоцій не бракувало, і це класно.

Що стосується lean-практики у підприємств, які ми відвідали, то корисно було порівняти з тим, що маємо ми. Із задоволенням відзначав, що дещо у нас на вищому рівні, у чомусь, звісно, й  відстаємо. Дещо із побачено дало мені зрозуміти, що є речі, котрі потребують особливо пильної моєї особистої уваги, як засновника компанії. Такі підказки  виявилися дуже цінними.

 

 

 

Ольга Довбенко, дирекція В2В-виставки «FUBE»:

–  Наша зацікавленість у таких турах у тому, що ми отримуємо з перших рук більше інформації про компанії, які могли би бути обʼєктами нашої виставкової діяльності. Адже особливість нашої роботи – а відтак і виставки  «FUBE» – в тому, що наші взаємини з компаніями-клієнтами не закінчуються із закінченням роботи виставки. Ми продовжуємо, як і в період підготовки до виставки, шукати для них перспективних байєрів, організовувати нашим компаніямй-експонентамв, нинішнім і потенційним, приїзди на їхні виробництва зарубіжних торгових представників, котрі зацікавляться їхньою продукцією.

 

 

 

Віталій Тюлькін, компанія «Хеліос Україна»:

– У цій поїздці ми законтактували з новими потенційними клієнтами – і це важливий для нас діловий результат участі в закарпатському турі. Задоволенню від поїздки спряла й приємна, доброзичлива атмосфера в компанії учасників туру.

Що стосується основної мети туру, то ми вже знали – бо були не вперше учасниками lean-туру, – що компанія Йосипа Павлика в числі лідерів господарювання на засадах lean production, а от компанія «КʼЛен», в якій ми торік також гостювали, цьогоріч досить переконливо продемонструвала, як вона потужно за рік просунулася вперед у справі lean-удосконалень. Такий приклад дуже повчальний.

 

 

 

 

Сергій Поліщук, компанія «Desire Room»:

– Цінність цьогорічного lean-туру не тільки в тому, що ми побачили багато корисного для себе на підприємствах, які відвідали, а й у тому, що весь час нас супроводжував і додатково насичував важливою інформацією професійний  lean-консультант. Про принципи ощадливого, ефективного виробництва ми знаємо давно й не мало, але важливим було побачити, які практичні результати від того мають компанії, які вже набули значного досвіду в цій справі. Це дуже мотивує. І вкотре – бо ми теж не вперше в такій поїздці – переконалися, що  lean-філософією повинен глибоко  пройнятися передусім керівник компанії, аби прищеплювати це мислення підлеглим. Інакше ця хороша затія виявиться провальною. І ще: перш, ніж lean прийде у виробничі цехи, йому повинні підпорядкуватися офісні працівники і служби.

 

 

Приєднуйтесь до подій УАМ!

Далі буде…

Share This: