fbpx

Як бізнесу вистояти, знайти нові форми та зробити ривок вперед в умовах воєнного стану та після війни

Під час дії правового режиму воєнного стану та у післявоєнний період оптимізація бізнес-процесів для багатьох підприємств стає умовою виживання.

Бізнес в умовах воєнного стану та після війни: вистояти, знайти нові форми та зробити ривок вперед!

  • Інвестування, франчайзинг, договори про спільну діяльність
  • Due Diligence партнерів та угод
  • Корпоративні та трудові правовідносини
  • Пошук та купівля/ оренда приміщень

Чому для вас будуть корисними послуги саме цієї компанії?

Команда має досвід супроводу бізнесу з 1992 року.

Використовується комплексний підхід: юридичний, економічний та медійний.

Успішно пройшли і подолали зі своїми клієнтами не одну кризу.

Що пропонується?

– комплекс ефективних заходів з оптимізації/реанімації існуючого бізнесу, релокації підприємств, а також пошуку нових перспективних напрямків у бізнесі та інвестуванні.

– послуги по всій території України та, завдяки своїм представникам та партнерам, за її межами.

1. Супровід:
  • купівлі готового бізнесу або частки в готовому бізнесі,
  • угод M&A, створення спільних підприємств,
  • франчайзинг,
  • партнерські договори з місцевими підприємцями,
  • дозвільні процедури.
2. Супровід релокації бізнесу всередині країни або за кордон:
  • пропозиція власних приміщень або пошук для клієнта житлових та нежитлових (складських, офісних, виробничих) приміщень,
  • розробка покрокового плану переміщення бізнесу,
  • пошук нових клієнтів в місцях нової локації,
  • підбір нових стратегічних партнерів,
  • мобілізація команди.
3. Бізнес-консалтинг:
  • оптимізація бізнес-процесів,
  • проведення внутрішнього аудиту підприємства – юридичного, бухгалтерського, трудового,
  • податкові консультації,
  • використання фінансово-кредитних механізмів.
4. Трудові правовідносини:
  • оформлення звільнень в умовах воєнного стану,
  • допомога у підборі персоналу, в тому числі – місцевих юристів,
  • підготовка трудової документації – наказів, контрактів, заяв тощо.
5. Інвестиційний консалтинг:
  • пошук інвесторів або об’єктів інвестування,
  • перевірка потенційних партнерів з точки зору надійності та безпеки,
  • консультації з інвестування у нерухомість, криптоактиви тощо.
6. Медіація.  Проведення/ супровід конфліктних переговорів:
  • в орендних правовідносинах,
  • при звільненні,
  • стосовно заборгованості тощо.
7. Реєстрація та ліквідація/ припинення діяльності підприємства.
8. Психологічна адаптація (консультації бізнес-психологів):
  • робота з емоційним виснаженням;
  • пошук опор в нових обставинах;
  • пошук мотивації;
  • створення цілей;
  • розрахування ресурсів бізнесу;
  • планування своїх процесів з урахуванням профілактики виснаження.

Хороша репутація сприяє просуванню бізнесу!

9. Медійне супроводження.
  • аналітика вашого позиціонування/присутності в інформаційному полі,
  • аналітика позиціонування конкурентів/присутності конкурентів,
  • створення позитивного іміджу вашого бізнесу у ЗМІ та соцмережах,
  • ведення ваших сторінок у соцмережах – створення контенту, SMM,
  • проведення PR / інформаційних кампаній,
  • копірайтинг, написання статей, новин, виготовлення теле/аудіо роликів,
  • пряма і прихована реклама,
  • підготовка, проведення та висвітлення будь-яких акцій,
  • ютуб-канал – створення і ведення.
10. Консультації з питань компенсації за пошкоджене майно.

 Контакти:     

+380681143772                                  

www.aronovich.com.ua

Share This: