fbpx

«FUBE-2021»: відгуки учасників виставки. Юлія Фішман, компанія «Oskar Kinderland»

Вражень вистачить до наступної виставки

Минув місяць, як завершилася перша українська міжнародна В2В-виставка «Furniture of Ukraine Business Expo», і в заміських павільйонах виставкового комплексу «КиївЕксоПлази» поселилася міжсезонна тиша. Але ї її організаторам, і учасникам, і зарубіжним гостям ще вчувається той характерний виставковий гомін, котрий ще довго не вляжеться в памʼяті, бо подія була справді непересічною. Але коли і вляжеться, виставка «FUBE-2021» все одно ще нагадуватиме про себе, бо розвиватиметься, зміцнюватиметься, переростатиме в реальні контракти й перспективні ділові взаємини те, що було на ній надбано.

Нехай нагадає про неї й ця добірка вражень, які ми зібрали в її учасників і гостей, коли вони їх переповнювали, були яскравими й свіжими. 

Відгуки учасників ми публікуємо почергово. Кожен з них можна прочитати на сайті УАМ в категорії “Новини виставки”.

Юлія Фішман (торгова компанія «Oskar Kinderland», Німеччина):

– Чудова ідея виставки – вітаю з цим успіхом організаторів. Наша компанія не перший рік продає в Німеччині українські меблі практично всіх потужних виробників, тому така прекрасна нагода набути нових постачальників  нас зацікавила одразу, як тільки про цю нову українську меблеву виставку довідалися. 

Про те, що українська меблева галузь стрімко розвивається свідчить не тільки її потреба і у виставці такого формату, а й темпи нарощування продажів українських меблів нашою торговою мережею. Щомісяця до трьохсот фур, заповнених українськими меблями, ми приймаємо. Шість років тому ми починали співпрацю з парою меблевих компаній, а зараз у нас ділове партнерство із двома десятками українських виробників.

Вимоги наших краш-тестів  (так званих аварійних випробувань) досить високі й жорсткі, але ті, компанії, що з нами працюють, довели, що можуть  безпечно транспортувати свої вироби – на рівні європейських стандартів логістики. І в стилістичному сенсі, вони нас влаштовують: це переважно мінімалістичний модерн. І хоча на цій виставці представлені меблі компаній, які нам вже добре знайомі, але їхні новинки – для нас приємні сюрпризи. Знайшлося кілька нових для нас компаній, чия продукція може бути перспективною для німецького меблевого ринку, а втім, не зустрічала жодного стенду, яким не був би чимось цікавим. «Зайвих» для цієї виставки учасників не зустрічала.

Share This: