fbpx

Історія успіху членів УАМ: ЕКСПОРТ

Продавай ідеї й не матимеш клопотів із митницею
Експортувати можна не тільки готові меблеві вироби, а й дизайнерські ідеї, візуалізовані проекти, які будуть реалізовуватися за межами України. Саме таку форму експортної діяльності практикує житомирська компанія Фабрика мягкой мебели BW, і її власник Алексей Черных розповів нам про неї.
Компанія працює в сегменті м’яких меблів. Величезний досвід у розробці меблевих проектів, адже тривалий час дизайнери-проектанти «БВ Меблі» виконували десятки проектів чи не для всіх крупних російських меблевих фабрик. Але, як і практично для всіх українських меблевиків, для котрих російський ринок був безмежним, ця «лавочка закрилася» з відомих причин. Втім, авторитет і досвід віддаленого співробітництва, набуті роками компанією не були змарновані, а досить швидко були переорієнтовані поза Росію – в Литву. Втім, не бракує замовлень і в Україні. Проекти, на які є попит і на яких спеціалізується нині ТОВ «БВ Меблі», громадського призначення – облаштування клубів, барів, ресторанів. Замовників, зокрема й прибалтійських, цікавить і влаштовує співпраця з цією житомирською дизайнерською компанією тим, що вона пропонує ексклюзивні проекти, розробляє авторські меблі – оригінальні, яких не придбаєш у магазині. Якщо продукція значної кількості українських експортерів пробивається на зарубіжні ринки, приваблюючи їх своєю ціною, значно нижчою за тамтешні ціни, то у випадку з компанією «БВ Меблі» ціна не є визначальним фактор, ним є пропоновані нетрадиційні, незвичні, по-справжньому креативні меблевиробні ідеї й проекти.
Свої дизайнерські напрацювання компанія надає зарубіжним клієнтам у 3D-форматі. Втім, українським теж. Але українським продаються не тільки ідеї й візуалізовані проекти, а й готові меблі. Коли обірвалися російські зв’язки, рятівним для компанії став внутрішній ринок. Тоді й було вирішено організувати й власне меблевиробництво. Отож нині «БВ Меблі» – це не тільки дизайнерські послуги, а й продукування готових меблевих виробів.
– З Литви, можна зрозуміти, ви отримуєте регулярні, а не епізодичні замовлення на дизайнерські проекти облаштування закладів HoReCa. У вас там є своє представництво?
– Формально його нема. Але є цілий ряд тамтешніх дизайнерів, які з нами подружилися, співпрацюють. Переважно вони й знаходять для нас клієнтів.
– А чому ж не можуть обійтися без вас, справитися власними силами?
– Причина в тому, що на пострадянському просторі практично немає (або є одиниці) дизайнерів, талановитих, досвідчених конструкторів саме м’яких меблів, на відміну від сегменту корпусних меблів. Те, що виробляють українські меблярі, – переважно скопійовані, в чомусь трохи переінакшені моделі. Промисловий дизайн м’яких меблів в Україні тільки зароджується, і саме ми є піонерами в цій справі. Тому наші розробки стовідсотково оригінальні й тим цікаві клієнтам, які розуміються в цьому. Тому практично у нас в цій справі немає конкурентів. Не тільки в Україні, а й у Литві. Не було б, думаю, відчутних і в Росії.
– Як не як, а Литва – Євросоюз. Там вищі мірки щодо якості, оригінальності, престижності проектів, ніж в українських замовників?
– Я б сказав, навпаки. Й наші, й литовські клієнти, повторюся, головним чином вимагають самобутності, неповторності в облаштуванні своїх закладів, щоб виділитися з-поміж інших, бо саме це значною мірою приваблює відвідувачів, дає підстави власникам клубів, ресторанів, кафе здорожувати сервіс. Але прибалти більш поступливі, довірливі, хоча й не тринькають грошима, ощадливі. Зазвичай довіряють нашим смакам, нашому розумінню трендів, досвіду й приймають пропонований проект практично з першого разу. Може, тому, що литовці замовляють проекти переважно не для помпезних, дорогих ресторанів чи супер-клубів, а для закладів скромніших, розрахованих на середньостатистичного відвідувача. Українські ж клієнти більш вибагливі, норовливі й більш амбітні. Якщо створюють ресторан чи клуб, то з розмахом, дорого, аби втерти носа конкурентам. Треба два-три варіанти проекту запропонувати, і все одно ще й до узгодженого вносять корективи, збираючи для цього цілі «консиліуми».

Рубрика “Історії успіху” започатковано в рамках грантового проекту за підтримки Швейцарського бюро співробітництва в Україні, назва проекту: “Підвищення рівня співпраці та довіри при спільній участі у міжнародних та національних державних закупівлях ” – TENDER TOGETHER.

Share This:

Подождите ...

Подписаться

Получайте самые новые новости с портала к себе на почту: