fbpx

“УАМ в обличчях”: інтерв’ю з Романом Лушпаком, співвласником компанії «Древич»

Із позицій експертного досвіду 

Виробничо-творча діяльність львівської компанії «Древич» охоплює різні види деревообробки, в числі яких і меблярство. Таку універсальність можна оцінювати двояко: як знаком «плюс», так і «мінус» – мовляв, неможливо робити багато речей однаково добре. Роман Лушпак, співвласник «Древича», відповість на це так:

«Наша деревообробна універсальність обмежується тим, що ми можемо робити бездоганно – на експертному рівні. Для цього нам довелося звужувати сферу діяльності. Ми переконалися, що зазвичай клієнти-новосели від деревообробних компаній, яким довіряють (і ця довіра базується на практичній перевірці якості їхніх виробів), воліли б отримувати не якийсь одиничний виріб, приміром, сходи, а повний комплекс виробів з дерева для ремонту й оздоблення. Чому? А тут все просто! Замовник економить свій дорогоцінний час на пошуки підрядчиків, економить кошти, замовляючи вироби безпосередньо у виробника, а не через дво-трьох посередників, ну  найголовніше – отримує гарантію якості. Отож на такий запит і налаштоване наше виробництво».

Компанія «Древич» із числа тих, які відають перевагу роботі з масивом, для яких екологічність виробів – пріоритет, а відтак і конкурентна перевага. Це стосується як сходів та дверей, так і стінових панелей та підлоги, як меблів, так і світильників, а ще оригінальних, несподіваних і делікатних, скажемо так, речей із фанери, про які далі розповімо докладніше. 

Найавторитетніша деревна порода для українських майстрів-червонодеревників – його величність Дуб. І «Древич» тут не виняток – особливо для виробництва сходів дуб просто ідеальний  матеріал – міцний, із красивим текстурним малюнком, зручний для обробки. Але шанують «древичі» і ясень, і горіх, капову тополю й акацію, якими послуговують більшою мірою в меблевиробництві.

«Древичам» (дозволимо собі так шанобливо називати команду Романа Лушпака) і передусім йому самому, як її керівнику, робить честь те, що вони принципово стоять на деяких позиціях, котрі, можливо, економічно невигідні компанії, але морально її  вивищують. Безсумнівно, виявом чіткої громадянської позиції керівництва є той факт, що компанія принципово не послуговується деревиною не тільки сумнівної якості, а й сумнівного походження, хоч ціна її й значно вигідніша.  

«Ми регулярно відвідуємо престижні виставки, – пояснює Роман, – тож у курсу світових тенденцій і трендових пріоритетів у меблярстві, в інтерʼєному опорядженні як жилих просторів, так і закладів громадського користування і в своїй роботі орієнтуємося на них. І не тільки у випадках, коли смаки клієнтів естетично сумнівні, а у кожному разі орієнтуємо замовників на актуальні світові і європейські тренди та вимоги безпеки. Приміром, траплялися нам екстравагантні дизайни сходів, по яких не реально пройти ні старшим людям, а ні дітям. Та на щастя завжди переважає в клієнтів здоровий глузд та інстинкт самозбереження. Та нам і самим більше задоволення зробити те, чого раніше не робили».

– У звʼязку  з цим  наступне запитання. Деревʼяні сходи – не просто пріоритетний напрямок для компанії.  Судячи з того, скільки їх різновидів можете запропонувати (а це близько десятка), ви справжні аси в цій справі. Чи залишилися варіанти сходів, які ви ще не виготовляли?

«Мабуть, що є такі, але вони нам невідомі, їх нам не замовляли. Якби замовили – виготовили б. У цій справі для нас дійсно не існує неможливого. Давно вже звичним прийомом є меблеве підсвічування в сходах, зокрема й суто декоративного призначення. Додатково в конструкції сходів використовуємо відповідну світлопропускну епоксидну смолу в поєднанні з деревом . Така конструктивна родзинка – виключно наша новація, з якою ми зараз експериментуємо з найсміливішими клієнтами».

Обіцяли окремо розповісти про вироби з фанери, робота з якою за характером виробів  – відособлений деревообробний напрямок у компанії «Древич». Втім, краще про нього розповість сам Роман:

«Я вважаю, що не можливо вести свій бізнес, не замислюючись над майбутнім наших дітей. Тому ми з дружиною окремо створили та розвиваємо напівсоціальний проєкт виробництва екологічної безпечноїд ерев’яної розвиваючої іграшки. Це серія розвиваючих монтесорі-іграшок та корекційних іграшок інклюзивного характеру, які не продаємо в мас-маркеті, а постачаємо напряму інклюзивним ресурсним центрам та школам, садочкам за собівартістю. Це  – проєкт, створений не для прибутку, а виключно заради майбутнього наших дітей»

Компанія «Древич» сімейна.  Романова дружина в ній працює маркетологом. Сімейною є компанія  і для його партнера-співзасновника – висококласного деревообробника- професіонала, чиї сини також на відповідальних посадах. Роман переконаний, що така сімейність значною мірою є запорукою  успішності «Древича»:

«Ми – ті працівники, які не просто ходять на роботу, ми не ті, для яких робота закінчується за прохідною. Ми лягаємо й встаємо з думкою про компанію, як про дитину, про яку  дбають в сімʼї, віддаючи їй тільки найкраще. Саме тому наше кредо це – «Древич» – творцям майбутнього!»

Share This: