fbpx

Чого очікувати від байєра?

Підготовка до виставки «Furniture of Ukraine Business Expo» триває. Через її перенесення з відомих причин на літо, зʼявився час до більш всебічної й ґрунтовної підготовки українських меблярів до першого українського меблевого В2В-форуму, аби участь у ньому стала для них максимально результативною, і Українська Асоціація Меблевиків цього часу не гає. Підтвердженням тому – проведення на початку тижня чергового консультативного заходу – вебінару на тему «Переговори з іноземним баєром», модератором якого був консультант нашої виставки  Раймундас Пайчуліс і який проводився за підтримки  Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка Україна» якраз в рамках навчального проекту з підготовки українських меблевиків до першої байєрської меблевої виставки FUBE – 2021, яка відбудеться з 15 по 17 червня.

Передусім консультант застеріг від помилок, яких часом припускаються меблевики, реалізовуючи свою продукцію: вони хибують або неправильною організацією продажів, або пропонують ринку не той товар, який його цікавить, або не на тих потенційних покупців орієнтуються. Ще більш важливо знати очікування зарубіжних потенційних покупців, які будуть баєрами виставки. Пан Пайчуліс не тільки зорієнтував учасників вебінару в таких очікуваннях, а й розповів, які категорії баєрів треба очікувати на майбутній виставці та які особливості результативного спілкування із представниками кожної із баєрських категорій. Не менш важливо знати експортноорієнтованим українським меблярам й особливості та потреби тих зарубіжних ринків, котрі «делегують» свої баєрів на виставку.

Більше шансів отримати максимум від участі у В2В- виставці у компанії, котрі залучать до перемовин із зарубіжними гостями працівників, які вже мають певний досвід у цьому. Не обовʼязково спілкування з можливими іноземними клієнтами одноосібно повинен брати на себе керівник компанії, як це буває часто.

Якщо компанія пропонуватиме меблі, позбавлені креативності в дизайні, її експозицію просто оминатимуть, навіть  якщо якість виробів буде на належному рівні. Меблевий предмет повинен мати більшу цінність, ніж його безпосередні функціональні можливості. Часто така цінність є пріоритетною для успішності його продажу.  Зайве казати, що й привабливий дизайн, не підкріплений відмінною якістю виробу, приречений на неуспіх. Він може підстерігати експортера і у випадку, якщо  він грамотно не прорахує всіх ризиків, які можливі в зовнішній торгівлі, – і ризики, які може він сам створити клієнту (найчастіше через зриви термінів поставок) і які можна очікувати від нього. Треба усвідомити, що фактом продажу товару експортер не обмежиться, бо братиме на себе і певні пост-продажні зобовʼязання, передусім сервісні.

Учасники вебінару поставили консультанту ряд конкретизованих запитань. Приміром, на що передусім орієнтуються баєри – на ціну чи якість виробу? як визначити, чи баєр не підставнна особа?

Тут важлива примітка УАМ: баєри, які очікуються, організаторами виставки цільово запрошені,  зареєстровані, отже українським учасникам зайве побоюватися їхньої «неспражності».

Презентація

Share This: