fbpx

“УАМ в обличчях”: інтерв’ю з Миколою Бочарніковим, власником компанії «Арт-НІКО»

Експерт у створенні елегантного дизайну

У «біографіях» багатьох вітчизняних меблевих компаній є спільна родова особливість: вони «народилися» в гаражі.  Харківська компанія «Арт-НІКО» не виняток. Тоді, в далекому 1992 році Микола Бочарников свою «Арт-НІКО» скромно називав майстернею. Але його  бажання «сказати своє слово» в меблярстві, створюючи унікальні речі, і благоговійна любов до натурального дерева стали тим драйвером, який рухав компанію до зростання й самовдосконалення. Брак досвіду з лишком перекривався завидною працездатністю та цілеспрямованістю  як керівника, так і його невеликої згуртованої команди.

До нинішнього підприємства, що динамічно розвивається, оснащене новими лініями сучасного обладнання й передовими меблярськими технологіями, був довгий і непростий шлях. Шлях від створення простих моделей до сучасних зразків меблів з найскладнішою обробкою. Виробництво простих моделей «масовки», що шаблонно множилося спочатку десятками, а потім сотнями в місяць, переросло у створення ексклюзивних виробів для вимогливого клієнта та індивідуалізовано стилізованих під потреби  дорогих готелів. Весь цей меблярський наратив викристалізувався у промовисте кредо компанії: створення із дрібниць того кращого, що забезпечує комфорт і сприяє повноцінному відпочинку.

Не відразу, але наполегливо напрацьовувалася й меблярська спеціалізація, й нині «Арт-НІКО» – авторитетний виробник переважно меблів для спалень. Незмінною залишилася відданість натуральному дереву. Для своїх меблів компанія використовує переважно ясень та вільху, але не нехтує й  іншими популярними в меблярстві породами.

Призначення й функції меблів віками залишаються практично незмінними, і тільки їхній дизайн, що надихає і творців, і користувачів ними, є реальною ознакою винятковості виробу. Усвідомлюючи це, «Арт-НІКО» поєднує власний оригінальний дизайн із смаками замовників, створюючи неповторну стильову гармонію. Тож не без підстав компанія позиціонує себе як «експерта створення елегантного простору».  Естетика предметного дизайну, на який вона зробила ставку, привабила не тільки клієнтів-«гурманів» вишуканого стилю, власників елітного житла, а й додала до їхнього числа власників чотирьох-пʼятизіркових готелів, які замовляють компанії Миколи Бочарникова умеблювання апартаментів, адже і зовнішністю, і якістю вони відповідають класу готельних номерів, для яких призначені. І це стосується не тільки ліжок, а й інших меблевих предметів, використовуваних у спальнях – тумб, комодів, шаф, туалетних столиків, дзеркал. Оскільки меблі категорії HoReCa – значна частина асортиментного ряду, то компанія створила кілька серій готельних меблів. Як для елітних, так і для готелів економ-класу.

Від багатьох меблярських компаній можна почути, що головне їхнє багатство – люди, команда. І для «Арт-НІКО» таке твердження не для красного слівця. І от як воно звучить: «Перш, ніж зробити меблі, ми створюємо фахівців – людей, які люблять свою працю і вкладають любов у свої творіння. Перевірені матеріали й фурнітура – це тільки половина складової будь-якого виробу. Устаткування допомагає прискорити процеси й точність виробництва. Але головною цінністю будь-якого підприємства завжди залишаються люди, від яких залежить, наскільки чітко й акуратно буде виконана робота. Наша злагоджена команда підбиралася роками. Її амбітний підхід до вирішення будь-якого завдання  – запорука стабільності підприємства, зокрема і в несприятливих умовах, які траплялися не раз, що є основою для перспективного розвитку».

Ще одним підтвердженням того, що компанія хоча часом і довго, але незмінно наполегливо йде до поставлених цілей, є її експортне досягнення. Торік у неї зʼявився німецький партнер. Пані Світлана Кузнєцова, головна помічниця Миколи Миколайовича, розповіла, що цим клієнтом є підприємець, який продає меблі, розроблені й виготовлені в Харкові за його ескізами. Експортні потреби  збагатили майстрів компанії досвідом роботи і з такими породами, як горіх, черешня, бук, клен.

Компанія не має наміру омежувати свій експортний потенціал лише взаєминами з цим одним німецьким замовником, тому не могла не скористатися шансом збільшити цю одиничність, який дасть квітнева В2В-виставка «Furniture of Ukraine Business Expo», премʼєра якої готується зокрема й зусиллями Української Асоціації Меблевиків. До речі, і з німецьким підприємцем у «Арт-НІКО» започаткувалися ділові взаємини завдяки членству в УАМ, бо його порекомендував харківʼянам (чи, може, навпаки – харківʼян німцю) саме колега по Асоціації. 

Share This: