fbpx

«УАМ в обличчях»: історія меблевиків, які стали лідерами у виробництві  торгівельно-рекламного обладнання від співвласника компанії «Stojka», Максима Миженського

Для ефективнішого просування, демонстрування, рекламування товарів

Продукція торгової марки «Stojka» – сучасне торгівельно-рекламне обладнання, призначене для просування та продажу продукції у крамницях, супермаркетах і торгівельних мережах. 

Приєднання «Stojka» до УАМ-спільноти українських меблярів цілком вмотивоване уже тим, що в основі її виробничих процесів  також робота з деревними матеріалами. Її продукція за формою й призначенням близька до деяких видів меблів. А ще ми довідалися від керівника компанії Максима Миженського про те, що якраз традиційне меблярство  й  проклало для «Stojka» маршрут у цьому специфічному напрямку деревообробного бізнесу. «Stojka» –  торгова марка для продукції торгівельно-рекламного призначення, виробництво якої 2012 року започаткувала харківська  меблева компанія «MVM-Mebel», що спеціалізується  на виробництві меблів як офісних, так і для дому. 

Скажете, що «Stojka», відійшовши  від суто меблевиробництва, опустилася на щабель нижче в деревообробних технологіях і предметному дизайні: мовляв, її стелажеподібні конструкції  значно спрощені у порівнянні з високотехнологічними конструкціями сучасних меблевих виробів? А от і ні! Намір зайнятися ще й виробництвом торгівельно-рекламного обладнання був прагненням братів Миженських (Євген – брат Максима і партнер-співвласник) не просто зайняти нішу деревообробного бізнесу, де менша, ніж у меблевому бізнесі, конкуренція, а запропонувати вітчизняному ритейлу те, чого йому на той час бракувало – торгівельно-рекламне обладнання з якістю рівня «люкс». А ще ТМ «Stojka» – перша торгова марка в Україні, котра запропонувала українському ринку і своїм клієнтам серійний випуск ексклюзивних торгівельних та рекламних стійок із ЛДСП і МДФ. Торгівельні та рекламні стійки  і створюються тут ексклюзивно під конкретну продукцію компанії-клієнтки – згідно із декларованим виробником прагненням: «Ми за те, аби у кожного унікального продукту була своя унікальна торгівельна стійка».

– Ми коли вийшли на ринок із продукцією «Stojka», то запропонували вітчизняному ритейлу й дистрибʼюторам не тільки торгівельно-рекламне обладнання високої якості й максимально індивідуалізоване, ми запропонували продукти, які в країні фактично не вироблялися, – наголошує директор компанії. –  Й не дивно, що стали й залишаємося в цьому сегменті лідерами.

Не секрет, що орієнтуємося у розвитку такої специфічної категорії продукції на зарубіжний досвід і тенденції. Там давно вже практикується для ефективнішого просування, демонстрування, рекламування товарів, виставлених для продажу, не лише брендувати логотипами відповідних торгових марок торгівельні стійки, а й проектувати та виготовляти їх максимально орієнтованими й пристосованими й конструкцією, й дизайном до специфіки товарів, для яких вони призначені. Іншими словами стає звичним для виробників виводити на ринок свої продукти, вже маючи для цього відповідне індивідуалізоване торгівельно-рекламне обладнання.

– Тим не менше є у вашому асортименті й стандартизоване обладнання.

– Є. Тому, що замовляти  індивідуалізоване, ексклюзивне торгівельно-рекламне обладнання можуть собі дозволити крупні, потужні товаровиробники, а дрібним або клопітно тим займатися, або задорого, тому задовольняються стандартизованими стійками та стендами. Зазвичай розвиток компаній, зокрема й меблевих, відбувається від простого до складнішого. У нас же вийшло навпаки: ми із самого початку виставили для себе високу планку, проектуючи й виробляючи обладнання під індивідуальні потреби клієнтів, адаптуючи його під специфіку їхнього товару для ефективнішого маркетингування, але з часом не могли зігнорувати запити ринку й на стандартизоване торгівельно-рекламне обладнання. Але тут слід наголосити, що наші  стандартні моделі – це не просто дві боковини, скріплені кількома полицями. В їхній основі риси й елементи деяких найбільш вдалих і затребуваних індивідуальних розробок, використаних із метою універсалізації стандартизованих моделей, – продовжує розповідь Максим.

– Не схожий на інших і ваш прихід у нашу Асоціацію: в ній представлена не материнська компанія, а її підрозділ…

– Коли ми розкручували новостворену торгову марку «Stojka», то її приналежність до такої авторитетної галузевої асоціації, як УАМ, була дуже важливою й помічною для цього. Такою, власне, й залишається. Тим більше з огляду на те, що є в планах продукцію «Stojka» зробити й експортно орієнтованою. Досвід і можливості УАМ в цій справі добре відомі, тож вступали в Асоціацію і з цим прицілом. Не виключено, що будемо проситися  ще раз. Уже як меблярі, – завершує Максим.

Share This: